نات کوین چیست و چه قیمتی دارد؟ همه چیز در مورد پروژه مرموز تلگرام

در این مقاله به طور کامل در خصوص بازی نات کوین و روش استخراج و آینده این میم کوین صحبت خواهیم کرد.

نوسانات بازار ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته باعث شده تا بسیاری از مردم با این بازار آشنا شده و سرمایه خود را وارد این بازار کنند. حتی بسیاری از افراد دوره‌های آموزشی مختلف را گذرانده و آینده مالی زندگی خود را بر این اساس چیده‌اند.

البته این بازار مانند چند سال قبل پرهیاهو نیست و نوسانات به شدت کاهش پیدا کرده‌اند ولی هنوز هم اتفاقات تازه و روش‌های سرمایه‌گزاری جدید در بازار رمزارزها وجود دارد و باعث می‌شوند توجه‌ها به سمت این بازار جلب شود.

میم‌کوین‌ها از جمله اتفاقات نسبت جدید در بازار رمزارزها هستند که بر اساس شوخی‌ها یا میم‌های اینترنتی ساخته‌ شده‌اند و ارزش پایینی دارند ولی گاها با حمایت برخی از افراد موثر، سلبریتی‌ها و چهره‌‌های شناخته شده این بازار حمایت می‌شوند و جهش قیمتی دارند. به همین دلیل حتی با سرمایه‌گذاری اندک بر روی این کوین‌ها گاها می‌توان سود خوبی داشت.

اما فرم بازار ارز دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است و حتی در بازی‌ها، برنامه‌های کاربردی، ربات‌‌ها و سایت‌ها می‌توانید به روش‌های مختلف ارز دیجیتال استخراج کرده یا بر اساس یک سری کارها رمزارز هدیه بگیرید.

به هر حال خلاقیت در این بازار باعث شده تا همچنان برای طرفدارانش گرم و پرحرارت باشد هر چند وقت یک بار شاهد ترند شدن یک کوین و گاها سوددهی آن هستیم.

آموزش تصویری استوری تلگرام؛ آموزش قدم به قدم قابلیت استوری گذاشتن در تلگرام + تصویر

نات کوین NOT Coin نام یک میم کوین در یک بازی تلگرامی است که به تازگی ترند شده و طرفداران زیادی به به خود جلب کرده است. این کوین در نوامبر 2023 در کنفرانس TON دوبی معرفی شد.

تیمی با تجربه و باسابقه در زمینه توسعه ارز دیجیتال و میم کوین‌ها در پشت این پروژه است و باعث شده تا نات کوین به‌عنوان سریع‌ترین بازی در حال رشد تلگرام در حال حاضر معرفی شود.

نات کوین در واقع یک بازی است که می‌توانید در آن NOTCoin به دست بیاورید و از این ارز برای خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط تیم توسعه دهنده این پروژه، پروژه نات کوین در عرض 3 هفته موفق به جذب 450 هزار کاربر شد و همچنین بیش از 650 هزار نفر در فاز آزمایشی این پروژه شرکت کرده‌اند، حال این پروژه از فاز آزمایشی خارج شده و تمام افراد به آن دسترسی دارند. به همین دلیل استقبال بالایی از این پروژه صورت گرفته و به یک ترند تبدیل شده است.

نات کوین چیست

نایت کوین یک میم کوین است که چند ماه پیش معرفی شد و عمر کوتاهی دارد. نات کوین یک رمز ارز برپایه تلگرام است و به دلیل نوع کاربری و روش متفاوت استخراج آن به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است.

این میم کوین بر شبکه TON کار می‌کند و اسم آن هم دقیقا برعکس شبکه TON تلگرام است. کارشناسان باور دارند تلگرام بر این اساس در تلاش است تا کاربران تعامل بیشتری با کیف پول رسمی تلگرام داشته باشند و درگیر خدمات رمزارز این پلتفرم، کیف پول و قابلیت‌های حساب‌های پریمیوم شوند، روندی که در نهایت به درآمدزایی بیشتر تلگرام منجر می‌شود.

به همین جهت موفقیت و اهمیت این پروژه برای تلگرام زیاد است و احتمالا برنامه‌های زیادی برای نات‌کوین دارد.

یکی از ویژگی‌های اصلی نات کوین آن است که شما برای استخراج آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید، این میم کوین بر اساس شبکه بلاکچینی رمزارز تلگرام TON یا The Open Network است و پیشنهاد می‌شود کاربران تلگرام نسبت به این میم کوین بی‌توجه نباشند.

نات کوین درون بازی نات‌کوین به شما داده می‌شود، این بازی بسیار ساده و راحت بوده و هر شخصی می‌تواند آن را بازی کند. سبک بازی ساده و تنها با زدن چند گزینه انجام می‌شود و شما می‌توانید به همین روش ساده نات کوین استخراج کنید.

بازی نات‌کوین چه ویژگی‌هایی دارد؟

در عین حال انجام بازی نات کوین نیازی به ثبت نام یا هزینه ندارد، بدون هر کار اضافه‌ای می‌توانید وارد بازی شده و آن را انجام دهید. یعنی هر کسی که یک اکانت تلگرام به علاوه اینترنت پرسرعت داشته باشد می‌تواند نات‌کوین استخراج کند.

همین عامل باعث شده تا سرورهای نات‌کوین به شدت شلوغ و متراکم باشد و در این مواقع هرچقدر اینترنت شما بهتر باشد، شانس بیشتری برای استخراج دارید.

در عین حال شلوغی سرورهای نات کوین باعث می‌شود تا گاها این سرورها پاسخگو نباشند و امکان اتصال وجود نداشته باشد، احتمالا تلگرام به زودی این بازی و سرورهایش را به‌روزرسانی می‌کند.

زمانی که وارد بازی شدید بلافاصله می‌توانید نات‌ کوین استخراج کنید و داشته‌های خود را افزایش دهید. نانت کوین از اولین‌بازی‌ها روی شبکه TON است و طبیعتا در آینده ویژگی‌ها و عملکردهای آن افزایش پیدا می‌کند.

نات کوین در اصل یک ربات تلگرامی است، یک ربات که به شکل یک بازی درآمده و جلوه بصری دارد. در این بازی با لمس دکمه‌های مربوطه می‌توانید نات‌ کوین دریافت کنید، سپس با این نات کوین‌ها آیتم‌هایی بخرید که سرعت دریافت نات کوین شما را افزایش دهد. مثلا یکی از آیتم‌ها این است که تعداد نات کوین دریافتی شما دو برابر شود.

در عین حال می‌توانید دوستان خود را نیز به این شبکه دعوت کنید و یک تیم یا اسکواد داشته باشید. هر چه بیشتر این بازی را انجام دهید می‌توانید نات‌ کوین بیشتری دریافت کرده و سطح مختلف بازی از برنزی تا پلاتینیوم و الماس را باز کرده و با دیگران رقابت کنید.

در خلال انجام وظایف یا استفاده از آپشن‌های متفاوت بازی متوجه می‌شوید که هدف تلگرام از لانچ این بازی بیشتر تبلیغ و معرفی پروژه‌‌های مبتنی بر شبکه بلاکچین TON است.

این نات کوین‌ها در حال حاضر ارزش خاصی ندارند و برای خرید‌های درون برنامه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نکته مهمی است که خود نات‌کوین در حال حاضر قابل خرید و فروش نیست ولی کسی از آینده خبری ندارد. ممکن است که به زودی این کوین‌‌ها قابل خرید و فروش باشند و ارزشی پیدا کنند.

به هر شکل موجودی نات‌ کوین شما در صفحه اصلی بازی نمایش داده می‌شود، شما با این نات کوین‌ها می‌توانید امتیازات بیشتری دریافت کرده و سرعت ماین خود را افزایش دهید. به این ترتیب نات‌ کوین بیشتری استخراج کرده و امتیاز بالاتری دریافت می‌کنید.

این امتیازها باعث رتبه‌بندی و برتری اکانت شما نسبت به دیگر اکانت‌ها می‌شود. هر چه امتیاز بالاتری داشته باشید، رتبه بهتری خواهید داشت.

چگونه نات کوین استخراج کنیم؟

برای انجام این بازی یا استخراج باید به تلگرام دسترسی داشته باشید، بنابراین ابتدا از داشتن سرعت اینترنت بالا و یک VPN خوب مطمئن شوید. البته همانطور که می‌توانید با پروکسی به تلگرام متصل شوید، این بازی هم با اجرای پروکسی پرسرعت قابل اجراست ولی بدون پروکسی و VPN نمی‌توانید این بازی را انجام دهید.

پس از آن که از اتصال به تلگرام با سرعت بالا مطمئن شدید نام NOTCOIN را سرچ کنید، اولین نتیجه جستجو ربات NOT COIN است که تیک آبی تلگرام را نیز دارد برای همین به دیگر کانال‌ها و رابط‌ها با این اسم توجهی نداشته باشید و فقط رباتی که تیک آبی دارد را اجرا کنید.

ربات نات کوین به آدرس notcoin_bot@ از این لینک قابل دسترسی است.

وقتی وارد ربات می‌شوید باید گزینه START را بزنید تا ربات اجرا شود. سپس توضیحاتی در خصوص نات‌کوین داده می‌شود و شما با زدن بر روی گزینه Lets go می‌توانید بازی را آغاز کنید.

همچنین می‌توانید با زدن گزینه How to play نحوه بازی را به زبان انگلیسی فرا بگیرید.

با آغاز بازی یک صفحه مرورگر تلگرام از پایین صفحه به بالا می‌آید که یک سکه نات کوین بزرگ در میان آن قرار دارد. در بالا تعداد نات کوین و در پایین گزینه‌های قابل خریداری به چشم می‌خورد.

حال تنها کافیست بر روی سکه بزنید، با هر بار تاچ انگشت شما با سکه یک نات‌کوین به حساب شما می‌آید. شما می‌توانید به طور مداوم با دو یا چند انگشت بر روی نا‌ت‌ کوین تب کنید و همینطور نات کوین به دست بیاورید.

البته در پایین یک نوار انرژی قرار دارد که با پایان یافتن آن استخراج برای مدتی متوقف شده تا این نوار شارژ شود. سپس می‌توانید مجدد ماین کنید.

کلیت این بازی همین است. تب کردن، نات‌کوین استخراج کردن و امتیاز به دست آوردن، اما گزینه‌های درون بازی می‌تواند سرعت ماین شما را افزایش دهد.

مثلا شما در ازای به دست آوردن مقداری نات‌کوین می‌توانید یک موشک Boost بخرید که در یک مدت معرفی، امتیازات بیشتری به ماین شما می‌دهد و می‌توانید نات‌کوین بیشتری استخراج کنید.

یکی از گزینه‌های کاربردی Multitap است، با هر بار خرید این گزینه، با هر بار لمس نات کوین می‌توانید تعداد بیشتری استخراج کنید. در ابتدای بازی با هر بار تب نات کوین، یک نات‌کوین استخراج می‌شود. با دادن هزار نات کوین می‌توانید لول اول مولتی‌تب را خریداری کنید، به این ترتیب با هر بار لمس نات کوین دو نات‌ کوین استخراج می‌شود.

سپس با دادن دو هزار نات کوین‌ می‌توانید این تعداد را به سه نات کوین در هر تب افزایش دهید. با خرید لول‌های بیشتر این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

همین حالت برای افزایش مقدار انرژی و سرعت ریکاوری انرژی هم وجود دارد. با دعوت یک دوست به بازی می‌توانید 2500 نات‌کوین دریافت کنید، اگر دوست شما تلگرام پریمیوم داشته باشد مقدار نات‌کوین دریافتی 5000 خواهد بود.

با پیوستن به کانال‌های مربوط به نات کوین و دیگر ابزارهای تلگرام هم نات کوین رایگان دریافت خواهید کرد.

سطح مختلف نات‌ کوین

نات کوین دارای پنج سطح کاربری است که با رسیدن به تعداد مشخصی نات کوین می‌توانید این سطوح را باز کنید.

وقتی وارد سطوح جدید شوید امتیاز و آپشن‌های بیشتری به شما داده می‌شود که قابل استفاده است و سرعت ماین شما را افزایش می‌دهد.

جدول زیر سطوح مختلف این بازی را به شما نشان می‌دهد، اعداد نشان از تعداد کل نات کوین‌های ماین شده توسط شماست.

لیگ برنزی

از صفر کوین استخراج

150 هزار

لیگ نقره‌ای

از 150 هزار

تا 200 هزار

لیگ طلایی

از 200 هزار

تا 2 میلیون

لیگ پلاتینیوم

از 2 میلیون

تا ده میلیون

لیگ الماس

از ده میلیون 

نات کوین چقدر ارزش دارد؟

در حال حاضر هیچ ولی تلگرام در کانال نات کوین بارها اشاره کرده که این کوین به زودی دارای ارزش خواهد شد و در بایننس قابل خرید و فروش خواهد بود. پس به زودی این کوین ارزشی خواهد داشت ولی قطعا این ارزش بسیار پایین خواهد بود.

در حال حاضر بسیاری از کاربران چندین میلیون نات‌ کوین استخراج کرده‌اند و اگر قرار باشد هرکدام از این نات کوین‌ها ارزش مناسبی داشته باشد طبیعتا بسیاری میلیونر خواهند شد. اما طبیعتا داستان این گونه نیست.

نات کوین هم مانند دیگر میم کوین‌ها ارزش پایینی خواهد داشت و شاید چند ده میلیون از آن به مقدار چند دلار قابل خرید و فروش باشد.

اما از طرفی مشخص نیست برنامه تلگرام برای این نات کوین‌ها چیست. شاید بتوانید با آن‌ها اکانت پریمیوم تلگرام بخرید یا برخی آپشن‌ها را به کانال یا اکانت خود اضافه کنید.

به هر شکل باید منتظر ماند تا کارایی و ارزش نات کوین به زودی مشخص شود اما چیزی که مشخص است، در حال حاضر تلگرام با دست باز به همه نات‌ کوین می‌دهد و شما اگر پیگیر این بازی باشید می‌توانید در مدت چند روز چند میلیون نات کوین استخراج کنید.

از آنجایی که مشخص نیست چه چیزی در ذهن پاول دورف می‌گذرد، شاید این تعداد بتواند در آینده تبدیل به مبلغی قابل توجه شود یا آن که بتوانید قابلیت‌های خوبی برای اکانت یا کانال خود دریافت کنید.

سوالات متداول

چگونه نات‌کوین استخراج کنیم؟

شما باید وارد ربات نات کوین شوید و گزینه Start را زده و سپس با لمس گزینه Lets go وارد بازی شوید.

نات کوین واقعا ارزش دارد؟

در حال حاضر نه ولی در آینده ممکن است ارزش اندکی داشته باشد.

نمی‌توانم وارد بازی شوم، چه کنم؟

این بازی به اینترنت قوی به همراه VPN یا پروکسی تلگرام پایدار نیاز دارد.

نات کوین برای تلگرام است؟

بله، این پروزه در شبکه TON تلگرام عرضه شده و حمایت پاول دروف مدیرعامل تلگرام را دارد.

از کجا باید بازی نات کوین را دانلود کنیم؟

این بازی قابل دانلود نیست، از ربات تلگرام @notcoin_bot می‌توانید آن را بازی کنید.

از کجا می‌توانیم نات کوین بخریم؟

در حال حاضر خرید و فروش این میم کوین ممکن نیست.

آیا نات کوین کلاهبرداری است؟

خیر، شما مبلغی برای خرید نات کوین نمی‌دهید، نات کوین صرفا یک بازی است که شاید بعدا ارزش مادی به دست آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH