پچ امنیتی ماه ژانویه 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE منتشر شد

سامسونگ آپدیت امنیتی جدیدی را برای گلکسی S23 FE منتشر کرده است. این آپدیت چند هفته پیش از انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی S23 FE عرضه شده است. بدین‌ترتیب جدیدترین دستگاه فن ادیشن سامسونگ که چند ماه قبل به بازار عرضه شده است؛ به‌روزرسانی امنیتی ژانویه 2024 را در کشورهای مختلف دریافت می‌کند.

پچ امنیتی جدید در کشورهای آسیایی، آفریقایی، اروپایی و منطقه آمریکای لاتین به‌صورت تدریجی منتشر می‌شود. به‌روزرسانی عرضه شده در کشور برزیل از فریم‌ور با شماره ورژن S711BXXS2BWL6 بهره می‌گیرد. آپدیت عرضه شده در منطقه قفقاز، قزاقستان، اوکراین و سایر کشورهای اروپایی نیز شامل فریم‌ور با شماره ورژن S711BXXS2BWL7 است.

همچنین آپدیت با شناسه فریم‌ور S711BXXS2BWL8 نیز در کشورهای افغانستان، مصر، عراق، کنیا، مراکش، نیجریه، پاکستان، عربستان سعودی، امارات، تونس و ترکیه ارائه می‌شود. کاربران گلکسی S23 FE که در هر یک از کشورهای اعلام شده زندگی می‌کنند؛ هم‌اکنون می‌توانند انتشار آپدیت جدید برای گوشی هوشمند خود را بررسی نمایند. بدین منظور کافیست به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه زد.

بعلاوه کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی به‌روزرسانی را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از یک کامپیوتر شخصی ویندوزی و ابزار Odin سامسونگ آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند. به‌روزرسانی جدید تقریبا 75 نقص امنیتی شناسایی شده در نسخه‌های نرم‌افزاری پیشین را برطرف می‌کند.

سامسونگ گوشی گلکسی S23 FE خود را چند ماه قبل با سیستم‌عامل اندروید 13 در برخی بازارها عرضه کرد. همچنین این گوشی هوشمند در بعضی مناطق جهان به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 14 عرضه شد. به گفته برند کره‌ای، این دستگاه 4 به‌روزرسانی اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH