وبسایت DxOMark؛ سامسونگ گلکسی S24 اولترا دارای بهترین نمایشگر موبایلی در جهان است

نویسندگان وبسایت DxOMark اگرچه عملکرد دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا را مورد تحسین قرار دادند؛ اما این مدل موفق به کسب عنوان برترین گوشی دوربین‌دار جهان نشده است.

با این‌حال پایگاه DxOMark مدعی شده که گلکسی S24 اولترا از باکیفیت‌ترین نمایشگر در میان گوشی‌های هوشمند جهان برخوردار است. نویسندگان DxOMark در مجوع امتیاز 155 را به نمایشگر پرچمدار جدید سامسونگ اختصاص دادند. این رقم در مقایسه با امتیاز نمایشگر گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل 1 واحد بیش‌تر است.

گوشی‌های پرچمدار گوگل پیش‌تر صدرنشین این رتبه‌بندی بودند. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی S24 اولترا مجهز به یک نمایشگر داینامیک آمولد با طول قطر 6.8 اینچ و رزولوشن 3120×1440 پیکسل است. این نمایشگر از فناوری LTPO بهره گرفته و دارای نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی است.

صفحه‌نمایش گلکسی S24 اولترا مجهز به یک پوشش ضد انعکاس فوق‌العاده است. بعلاوه برند کره‌ای بالاخره فرکانس مدولاسیون پهنای پالس را افزایش داده که به لطف آن، میزان سوسو زدن نمایشگر به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است.

چنان‌چه بخواهیم در رابطه با آزمون‌های فرعی صحبت کنیم؛ در این‌صورت بایستی اعلام کرد که نمایشگر گلکسی S24 اولترا در زمینه کیفیت نمایش اجسام متحرک به امتیاز 156 دست یافت؛ در حالی‌که برای پارامتری نظیر خوانایی، امتیاز 161 را کسب کرد. رکورد امتیازی ثبت شده در این زمینه برابر با 162 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH