9 تا از باحالترین چیزهایی که اپل هفته گذشته معرفی کرد

440412-what-we-want-to-see-from-apple

هفته گذشته را می‌توان یک هفته پر مشغله در دنیای آی تی دانست و بیشتر خبرها هم متعلق به شرکت اپل بوده است. همانطور که می‌دانید، اپل از دو آیفون جدید و یک ساعت هوشمند با یک دنیا ویژگی نهفته پرده‌برداری کرد، ولی قطعا همین‌ها نبوده است. اگر فکر می‌کنید که چیز جدیدی را از دست داده‌اید، درست فکر می‌کنید. دیر نشده، با مقاله زیر همراه باشید، تا از تمام چیزهایی که هفته گذشته اپل آنها را به دنیا معرفی کرد با خبر شوید.

آیفون 6 و 6 پلاس

368693-iphone-6-and-6-plus

درست مثل سالهای گذشته، اپل دو اسمارتفون جدید با نام‌های آیفون 6 و 6 پلاس را به دنیا معرفی کرد، اما اینبار تفاوت در اندازه نسخه 6 پلاس بود. تلفنی با صفحه 5.5 اینچی که در خانواده فبلتها قرار می‌گرفت. اینبار نسخه 32 گیگابایتی وجود نداشت و اپل برای این دو هوشمند تاز وارد خود نسخه‌های 16، 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته است.

NFC

NFC دریچه‌های ارتباطی نوینی را به روی شما می‌گشاید. اپل با وجود اپل پی که با حضور iOS8 برای آیفونها قابل دسترس خواهد بود، بالاخره وارد دنیای پرداخت الکترونیکی شده است. برای استفاده از این ویژگی تنها کافیست دستگاهتان را نزدیک دستگاه کارت خوان ببرید و انگشت خود را روی تاچ آی دی بکشید.

به روز رسانی به iOS8

این بروزرسانی تنها 3 روز دیگر می‌آید و بر روی دستگاه‌های آیفون 4s و بالاتر، آیپاد تاچ نسل پنجم، آیپد 2 و آیپد رتینا پاسخ می‌دهد.

تماس از طریق وای فای

بر روی آیفونهای جدید چندین آپگرید شبکه‌ای رخ داده است. پشتیبانی از تماس وای فای و VoLTE. اینکه بتوانید از این سرویس‌ها استفاده کنید، بستگی کامل به اوپراتور شما دارد.

قابلیت ضبط ویدئوی اسلو موشن

در بحث دوربین‌های تعبیه شده در آیفونها، همیشه یک چیزهایی ثابت است، ولی در دستگاه‌های جدید از سنسورها و پردازنده تصاویر جدید استفاده شده است تا قابلیت تشخیص چهره بهتر انجام پذیرد. شاید بتوان از قابلیت ضبط با سرعت 240 فریم بر ثانیه یا همان اسلو موشن به عنوان باحال‌ترین ویژگی اضافه شده به دوربین نام برد.

پردزنده A8

اپل در آیفونهای جدید از پردازنده A8 جدید و قدرتمندتر استفاده کرده است. A8 از معماری 20 نانومتری و 2 میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد. در A7 اما از یک میلیون ترانزیستور استفاده می‌شد. در ضمن پردازنده کمکی M8 هم برای آنهایی که می‌خواهند از آیفون خود به عنوان یک وسیله برای ارتقا سلامتی استفاده کنند کمک حال خواهد بود.

اپل واچ

368746-apple-watch

بله یکی دیگر از رونمایی‌ها و سورپرایزهای اپل معرفی ساعت هوشمند این کمپانی بود که بر خلاف انتظارات iWatch نام نگرفت. البته این ساعت را تا سال آینده نخواهیم دید.

سه نسخه مختلف از اپل واچ

ساعت هوشمند اپل قرار است در سه نسخه با نام‌های Apple Watch ،Apple Watch Sport و Apple Watch Edition عرضه شود. اپل واچ نسخه اصلی است و با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد. نسخه اسپورت برای ورزش و نسخه ادیشن هم نوع لوکس این ساعت هوشمند بوده که از بندهای گران و طلای 18 عیار در آن استفاده خواهد شد.

رابط کاربری هپتیک

یکی از باحالترین و شاید عجیب‌ترین ویژگی‌های روی اپل واچ را می‌توان ارتباط لرزشی ایجاد شده در این هوشمند دانست. مثلا اگر لازم باشد که به چپ بپیچید، ساعت در قسمت چپی می‌لرزد. در ضمن می‌توانید مثلا به جای پیام متنی ضربان قلب خود را به دوست خود بفرستید.

 

7 در مورد “9 تا از باحالترین چیزهایی که اپل هفته گذشته معرفی کرد”

  1. باحالترینها؟!
    گرفتی ملتو؟ اپل عقبه از تکنولوژی شما چرا فاز بیربط میدی؟ یه عده طرفدار ن. چشم بسته هر چی بیاد با مارک اپل میگن بهترینه
    شما که کارشناسی چرا؟! بابا کارشناس..!

  2. سلام
    به نظر من بعضی تیتر هایی که واسه مطالبتون انتخاب میکنید اصلا مناسب نیست،مثل همین تیتر،
    9تا؟؟؟!!!
    باحالترین؟!!!!!

  3. سلام ببخشید که سوالم بی ربطه.لطفا جواب بدید .من htc one m8نسخه اسیایی 2.5 ghz خریدم موقع بازی nfs most wanted واقعا داغ میکنه وبعضی موقع ها از بازی میاد بیرون این مشکل فقط روی نسخه ی اسیایی هست یا نسخه امریکایی(2.3ghz)هم این مشکلو داره؟من شنیدم نسخه ی اسیلیی قطعاتش بی کیفیت تره؟؟؟؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH