ارائه راهکارهای پرداخت ارزی با کافه ارز 

کافه ارز از سال 1398 با هدف تسهیل پرداخت‌های ارزی با تیمی متشکل از متخصصان آغاز به کار کرد. این مجموعه با شناخت کامل نیازهای جامعه در زمینه پرداخت‌های ارزی، همواره در تلاش بوده است که راه‌حلی مطمئن و سریع برای برطرف‌سازی آن‌ها ارائه نماید. مدیریت و تیم تخصصی کافه ارز به شما این اطمینان را می‌دهد تا بهترین راهکار پرداخت یا دریافت ارزی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

 

خدمات کافه ارز 

کافه ارز یک پلتفرم آنلاین و معتبر برای انجام انواع تراکنش‌های ارزی است که بیش از 70 هزار کاربر فعال دارد. خدمات این مجموعه شامل انواع روش‌های پرداخت ارزی نظیر خرید و فروش ووچر پرفکت مانی، افتتاح حساب پی‌پال وریفای‌شده، سرویس‌های ویزاکارت و مسترکارت، فروش انواع گیفت‌کارت، انتقال پول و نقد درآمد وایز و خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که کاربران با احراز هویت در این سایت به تمامی این سرویس‌ها دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این، نقد کردن درآمد ارزی در کمترین زمان ممکن و انجام پرداخت‌های آنلاین نظیر پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی، تعیین وقت سفارت‌ها و پرداخت هزینه خرید هاست و دامنه خارجی نیز در حیطه سرویس‌های کافه ارز قرار می‌گیرد. در ادامه برخی از سرویس‌های مهم این سایت را بیشتر توضیح خواهیم داد.

نقد درآمد فریلنسرها / گیمرها

 بر اساس گزارش‌های مجموعه کافه ارز، افرادی زیادی در داخل ایران وجود دارند که با توجه به استعداد و تخصص خود به صورت فریلنسری در حال کار با شرکت‌های خارجی هستند. بزرگترین چالش این فریلنسرها، دریافت درآمد ارزی و نقد کردن آن در داخل کشور است. 

مجموعه کافه ارز با تمرکز بر روی فریلنسرها تلاش می‌کند تا مشکل دریافت دستمزدشان را به طور کامل رفع کند. فریلنسرها می‌توانند دستمزد خود را به یکی از حساب‌های بین‌المللی کافه ارز واریز کرده و در کمتر از چند ساعت آن را به صورت ریالی در حساب بانکی خود تحویل بگیرند. علاوه بر این، فریلنسرها می‌توانند با افتتاح حساب پی‌پال به نام خود، دریافت ارزی را به صورت مستقیم دریافت کنند. 

 

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یکی از روش‌های بسیار سریع و آنی برای انجام پرداخت‌های ارزی به شمار می‌رود. شما با چند کلیک ساده و سریع‌تر از چیزی که فکرش را کنید می‌توانید ووچر پرفکت مانی خریداری نمایید. علاوه بر خرید ووچر پرفکت مانی، خدمات افتتاح حساب، شارژ حساب و نقد کردن پرفکت مانی نیز در کافه ارز وجود دارد و کاربران می‌توانند خیلی ساده پرداخت‌های ارزی آنلاین خود را انجام دهند.

 

افتتاح حساب پی پال 

پی‌پال یک حساب بین‌المللی است که برای انجام مبادلات ارزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. متاسفانه به خاطر محدودیت‌های بانکی که بر روی کاربران ایرانی اعمال می‌شود، امکان افتتاح حساب پی پال به صورت عادی و شخصی برای آن‌ها فراهم نیست. در حقیقت، کاربران برای این کار باید از شرکت‌های واسطه نظیر کافه ارز کمک بگیرند.

کافه ارز با تجربه بالایی که در این زمینه دارد با سرویس افتتاح حساب پی‌پال وریفای‌شده، این امکان را در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد تا به راحتی از داخل ایران تراکنش‌های ارزی خود را با این حساب انجام دهند.

برای افتتاح حساب پی‌پل در کافه ارز باید ابتدا در سایت کافه ارز ثبت‌نام کنید و بعد از احراز هویت درخواست ساخت اکانت پی پال را در سایت ثبت کنید. تیم متخصص کافه ارز خیلی سریع به درخواست شما رسیدگی کرده و یک حساب برای شما افتتاح می‌کنند.

یکی از چالش‌هایی که کاربران ایرانی دارای حساب پی‌پال به آن دچار می‌شوند این است که بعد از مدتی حسابشان دچار لیمیت می‌شود و امکان دسترسی و برداشت از آن قطع می‌شود. رفع لیمیت حساب پی‌پال یکی دیگر از سرویس‌های کافه ارز به شمار می‌رود که می‌توانید از طریق آن دسترسی به حساب خود را بازگردانید. علاوه بر این، در برخی اوقات و به علت استفاده نادرست از حساب پی‌پال ممکن است حساب به طور کامل مسدود شده و پول درون آن بلوکه شود. سرویس آزادسازی پول مسدود شده در حساب پی‌پال نیز یکی دیگر از خدمات منحصربه‌فرد کافه ارز محسوب می‌شود که به کاربران ارائه می‌شود.

 

شارژ حساب و نقد درآمد وایز 

 حساب وایز که با نام ترانسفر وایز نیز شناخته می‌شود، یک راهکار بسیار عالی برای نقل و انتقالات بانکی و حواله ارز به شمار می‌رود. کاربران ایرانی با استفاده از این حساب می‌توانند به راحتی به هر جای دنیا که می‌‌خواهند با کارمزد ناچیز پول انتقال دهند. حساب وایز محدودیت‌های پی پال را ندارد و کاربران با این سرویس می‌توانند بدون سقف پول جابجا کنند. 

علاوه بر این، شارژ حساب وایز امکان انتقال وجه از طریق شبکه بانکی سوئیفت را در نیز در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد. نقد درآمد وایز نیز یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت دستمزد فریلنسرها به شمار می‌رود. در واقع، شما اطلاعات حساب وایز کافه ارز را در اختیار کارفرمای خارجی خود قرار می‌دهید و کافه ارز مبلغ واریزی را به صورت ریالی به حساب بانکی شما واریز خواهد کرد.

 

سرویس ویزاکارت و مسترکارت 

تقریباً تمام سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین به درگاه کارت‌های اعتباری ویزا یا مستر مجهز هستند. به عبارت دیگر، شما برای خرید از سایت‌های خارجی به کارت‌های اعتباری نیاز دارید. متاسفانه، امکان افتتاح حساب و دریافت کارت‌های اعتباری به صورت عادی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست. خوشبختانه شما با استفاده از سرویس‌های کارت اعتباری کافه ارز می‌توانید به‌راحتی مسترکارت یا ویزاکارت داشته باشید. 

البته، امکان دریافت کارت فیزیکی در ایران وجود ندارد و کارت‌ها به صورت مجازی به کاربران تحویل داده می‌شوند. شما می‌توانید از ویزاکارت یا مسترکارت مجازی برای خرید از گوگل‌پلی و فروشگاه‌های آنلاین یا پرداخت‌های ارزی مثل پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت‌ها استفاده کنید. 

شما همچنین می‌توانید از طریق سرویس خرید با ویزاکارت یا مسترکارت کافه ارز ، آیتم‌های مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید. برای این کار کافی است که لینک محصول مورد نظر خود را در فرم ثبت سفارش وارد کرده و هزینه آن را به صورت ریالی پرداخت کنید. کارشناسان کافه ارز به صورت آنی محصول مورد نظر شما را خریداری می‌کنند.

 

خرید و فروش ارز دیجیتال 

ارزهای دیجیتال در دوران حاضر بسیار مورد توجه هستند و خیلی از کاربران ایرانی در حال خرید و فروش و کسب درآمد از آن هستند. کافه ارز نیز فرصتی برای کاربران فراهم کرده است تا به این دنیای نامحدود دسترسی داشته باشند. کافه ارز بیش از 700 ارز دیجیتال در پلتفرم معاملاتی خود دارد و کاربران با چند کلیک ساده و در عرض چند دقیقه می‌توانند خرید ارز دیجیتال را بدون سقف انجام دهند. کارمزد خرید ارز دیجیتال در کافه ارز صفر است و شما فقط کارمزد انتقال شبکه را پرداخت خواهید کرد.
معاملات ارز دیجیتال در کافه ارز بسیار امن است چون فعالیت سایت به صورت صرافی‌های دیگر نیست و هیچ ارز دیجیتالی داخل کیف پول شما در صرافی نگهداری نمی‌شود. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کافه ارز به صورت کاملاً اتوماتیک است که در فضایی امن انجام می‌شود.

 

مزایای استفاده از کافه ارز 

کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت ارزی، نیازهای کاربران ایرانی را به خوبی درک کرده و مجموعه‌ای از راهکارهای کاربردی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. خدمات پرداختی کافه ارز متنوع است و برای تک‌تک نیازهای کاربرانی که برای پرداخت ارزی دچار مشکل هستند، یک راه‌حل جامع ارائه داده است. کارمزد پایین، سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها و پشتیبانی تخصصی از مزایای رقابتی استفاده از کافه ارز است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH