رندرهای باکیفیت از گوشی ایسوس ذن‌فون 11 اولترا در فضای وب منتشر شد

یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس اخیرا نه تنها تصاویر باکیفیتی از گوشی‌های اقتصادی آینده سامسونگ با اسامی گلکسی A55 و گلکسی A35 را منتشر کرده است؛ بلکه رندرهایی از گوشی پرچمدار ایسوس ذن‌فون 11 اولترا را نیز با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

مشخصات این محصول جدید پیش‌تر در فریم‌ور Asus ROG فاش شده بود؛ اما بر اساس داده‌های اولیه، گوشی ذن‌فون 11 اولترا مجهز به یک نمایشگر اولد با طول قطر 6.78 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود.

توان پردازشی این گوشی پرچمدار از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به‌همراه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه فلش تامین خواهد شد.

دوربین جلویی دستگاه مجهز به یک سنسور 32 مگاپیکسلی بوده و پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی نیز از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX890 ساخت شرکت سونی، لنز تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری و ماژول فوق‌‌عریض 13 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

ظرفیت باتری گوشی برابر با 5500 میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری‌های شارژ 65 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 15 واتی نیز پشتیبانی خواهد شد.

ایوان بلاس در گذشته نیز اطلاعات موثق فراوانی را فاش نموده است. وی در گذشته تصاویر دقیقی از دستگاه‌های سونی اکسپریا 5 مارک 2، گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2، گلکسی تب S7، گلکسی واچ 3، گلکسی بادز لایو، شیائومی 12، شیائومی 12T و شیائومی 12T پرو را پیش از معرفی رسمی آنها منتشر کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH