چگونه میتوانم پستم را به اکسپلور اینستاگرام بفرستم؟ + آموزش کامل

صاحبان پیج‌های مختلف به دنبال روش‌ها، ترفندها و ایده‌هایی هستند که بتوانند پیج خود را به اکسپلور اینستاگرام وارد کنند. زمانی که پیج شما به اکسپلور اینستاگرام وارد شود، تاثیر زیادی بر افزایش درآمد شما خواهد داشت. با ما همراه باشید تا بهترین روش های ورود به اکسپلور اینستاگرام را با هم مرور کنیم.

اکسپلور اینستاگرام می‌تواند تعداد زیادی فالوورهای واقعی، لایک و بازدیدهای بالا برای پیج شما فراهم آورد. در نتیجه پیج شما از اعتبار بالایی برخوردار شده و به سرعت رشد خواهد کرد. برای آنکه بتوانید پیج خود را به اکسپلور اینستاگرام وارد کنید، باید به یک سری اصول و ترفندها آشنایی داشته باشید.

هر چقدر آگاهی و اطلاعات شما از الگوریتم اینستاگرام بالاتر باشد، می‌تواند شما را سریعتر به هدفتان برساند. با این حال سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام در نظر دارد ضمن ارائه آموزش‌های لازم برای ارتقا پیج، سرویس‌ها و خدماتی ارائه دهد تا شما راحت‌تر پیج خود را بالا ببرید.

اهمیت اکسپلور‌ اینستاگرام در کسب و کار

اکسپلور اینستاگرام محلی است که افراد زیادی در آنجا حضور داشته و وقت زیادی را در آنجا می‌گذرانند. پیج‌های متعددی هستند که محتواهای ویدیویی و یا فایل‌های عکسی متنوع تولید کرده و در اکسپلور می‌توانیم آنها را مشاهده کنیم.

امروزه این موضوع برای همه افراد ثابت شده است که ورود به اکسپلور اینستاگرام بستری برای درآمدزایی بیشتر شما فراهم می‌آورد. میزان تعاملات بالای اکسپلور باعث می‌شود که پیج به سرعت رشد کرده و به درآمد مد نظر خود دست یابند.

شما با روش‌های مختلف می‌توانید پیج خود را به اکسپلور اینستاگرام ببرید، اما در انتخاب نوع روش‌ها باید دقت زیادی داشته باشید. استفاده از فالوورهای فیک برای بالا بردن آمار دنبال کنندگان روش نادرستی بوده که مضراتی به همراه خواهد داشت.

رمزگشایی اکسپلور‌ اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام دارای یک سری الگوریتم‌هایی است که می‌تواند زمینه لازم برای وارد شدن پیج شما به اکسپلور را فراهم آورد. به طور دقیق کسی نمی‌داند که اکسپلور اینستاگرام چگونه فعالیتی دارد، اما می‌دانیم که کارکرد آن به وسیله هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی استفاده شده در اینستاگرام رفتار کاربران را بررسی و تحلیل می‌کند. بر اساس نوع علایقی که نسبت به برخی محتواها نشان می‌دهند، اکسپلور اینستاگرام محتواهای متناسب با آنها را به نمایش در می‌آورد.

در واقع اکسپلور اینستاگرام برای تمامی افراد یکسان نیست، بلکه برای هر نوع فردی متفاوت می‌باشد. عملکرد اینستاگرام جهت جذب بیشتر کاربران، محتواهایی که بیشتر به آن علاقه دارند را در صفحه اکسپلور آنها نشان می‌دهد.

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که الگوریتم اینستاگرام چگونه از علایق ما با خبر است؟ زمانی که شما برخی پیج‌ها و یا محتواهایی را دنبال می‌کنید و یا آنها را لایک می‌کنید، در واقع سیگنال‌هایی به الگوریتم اینستاگرام ارسال می‌شود.

این سیگنال‌ها نشان دهنده علایق شما به برخی محتواها هستند که در اکسپلور شما تاثیر گذاشته و محتواهای مرتبط را برای شما به نمایش می‌گذارند.

ویژگی پست‌های اکسپلور‌

برای آنکه پیج شما در اکسپلور اینستاگرام دیده شود، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. تمامی افراد از جمله افراد عادی تا افراد مشهور این امکان را دارند که پست‌های خود را وارد اکسپلور کنند.

ممکن است پیجی باشد که تنها یک روز از راه‌ اندازی آن می‌گذرد، اما با انتشار یک پست بتواند راه خود را به اکسپلور باز کند. عموماً پست‌هایی به اکسپلور اینستاگرام وارد می‌شوند که مخاطبان بیشتری آن را مشاهده، لایک کرده و یا کامنت گذاشته‌اند.

به عبارتی هر چقدر محتواهای تولیدی جذاب‌تر و مخاطب پسند باشد، بهتر می‌تواند به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کند.

نکات لازم برای تهیه پست‌های اکسپلور‌

عمدتاً برای وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام باید محتوایی تهیه کنید که کاربران را مجذوب و درگیر خود کند. در واقع کاربران بخواهند چندین بار ویدیو را مشاهده کرده، برای دیگران فرستاده، آن را ذخیره و لایک کنند و همچنین نظرات خود را در زیر آن بنویسند.

شما می‌توانید برای ساختن پست‌های خود از هر نوع محتوایی استفاده کنید. محدودیتی برای تولید محتوای شما وجود ندارد، بلکه این خلاقیت و مهارت شماست که می‌توانید پستی با قدرت و کاربر پسند تولید کنید. با این حال می‌خواهیم به یک سری قوانین و مقرراتی اشاره کنیم تا بتوانید راحت‌تر پست‌های بی‌نظیری انتشار دهید.

شناخت مخاطب هدف

در قدم اول شما باید هدف از راه‌اندازی پیج و تولید محتوا را بشناسید و بر اساس آن نوع مخاطب خود را تشخیص دهید. باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، چه سلایق و علایقی دارند و چه بازخوردهایی خواهند داشت.

هرچقدر میزان شناخت شما از مخاطبان بیشتر باشد، بهتر می‌توانید محتواهای متناسب با سلیقه آنها تهیه کنید. در قسمت اینسایت اینستاگرام می‌توانید مدیریت بهتری بر مخاطبان خود داشته باشید.

در واقع به کمک ابزار اینسایت می‌توانید بفهمید که بیشتر مخاطبان شما در چه زمان‌های آنلاین هستند، رده سنی، جنسیت و مکان آنها را مشاهده کنید. شما می‌توانید بفهمید که از محتوای شما بیشتر خانم‌ها استقبال کرده‌اند و یا آقایان از آن خوششان آمده است. داشتن این قبیل اطلاعات جزئی می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی محتوایی متناسب با علاقه مخاطبان تولید کنید.

بررسی رقیبا‌ن

شما صاحب هر نوع بیزینسی باشید، حتماً برای خود رقیبانی دارید که نباید از آن غافل شوید. همواره محتوای رقیبان خود را بررسی کنید، نقاط ضعف و نقاط قوت آنها را یادداشت کنید و از آن برای ارتقای پیج خود استفاده کنید.

به عنوان مثال بررسی کنید که کدام پست‌های آنها لایک بیشتری خورده و کدام پست دارای کامنت‌های بیشتری است. ویدیوهای آنها را بررسی کنید و آن ویدیوهایی که بازدید شده‌اند را تحلیل نمایید.

وقتی رقیبانی پرقدرت برای خود انتخاب می‌کنید، به طور غیر مستقیم توانایی خود را در سطح آنها می‌بینید و این موضوع می‌تواند بر روند ارتقا پیج شما تاثیر مثبتی داشته باشد. اما در بررسی محتوای رقیبان دقت داشته باشید که به هیچ عنوان کپی برداری نکنید، تنها شما می‌توانید از آنها الگوبرداری کنید.

زمان انتشار پست

فاکتورهای متعددی وجود دارد که اینستاگرام به پست‌های شما امتیاز دهد که یکی از آنها دانستن زمان انتشار پست است. برخی تایم‌هایی هستند که مخاطبان شما در دسترس نیستند که اگر در این تایم پستی منتشر کنید، به طور مسلم تعامل کمتری از آنها دریافت می‌کنید. تایم مناسب برای بارگذاری پست را شناسایی کنید تا از بازخوردهای بیشتری بهره‌مند شوید.

استفاده از ابزارهای مناسب

استفاده کردن از هشتگ، تگ و یا لوکیشن در تمامی پست‌ها اهمیت زیادی دارد و می‌تواند محتوای شما را به افراد بیشتری نشان دهد. زمانی که شما محتوای خوبی تهیه کنید، می‌توانید با افراد بیشتری تعامل داشته و زمینه‌ای برای وارد شدن به اکسپلور پیدا کنید.

استفاده از سرویس‌های سایت خرید فالوور اینستاگرام

شما برای راحتی کار ضمن انجام موارد ذکر شده در بالا، می‌توانید از سرویس‌ها و خدمات سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید. سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام همواره راحتی مشتریان را در نظر دارد و در اقداماتی سعی در عرضه انواع فالوور، لایک و ویو برای مشتریان دارد.

قیمت 1000 عدد بعد از تخفیف

قیمت 1000 عدد قبل از تخفیف

خدمات

39000 تومان

70000 تومان

خرید فالوور ارزان با کیفیت

100000 تومان

200000 تومان

خرید فالوور ایرانی واقعی

125000 تومان

300000 تومان

خرید فالوور تیک ابی اینستاگرام

40000 تومان

90000 تومان

خرید فالوور فیک اینستاگرام

37000 تومان

90000 تومان

خرید 1m فالوور اینستاگرام

1500 تومان

5000 تومان

خرید لایک اینستاگرام

11000 تومان

40000 تومان

خرید مولتی لایک اینستاگرام

8000 تومان

25000 تومان

خرید لایک استوری اینستاگرام

1500 تومان

3000 تومان

خرید ویو اینستاگرام

114000 تومان

250000 تومان

خرید کامنت اینستاگرام

16000000 تومان

50000000 تومان

تیک آبی اینستاگرام

700000 تومان

1800000 تومان

خرید ممبر پروکسی دار تلگرام

85000 تومان

350000 تومان

خرید ممبر واقعی تلگرام

167000 تومان

300000 تومان

خرید ممبر آپلودر تلگرام

320000 تومان

900000 تومان

خرید سابسکرایب یوتیوب

1850000 تومان

3000000 تومان

خرید واچ تایم یوتیوب

شما بنا به نوع نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید هر کدام از سرویس‌ها کرده و با خیال راحت و در طی بازه زمانی کوتاه، پیج خود را ارتقا دهید. خدمات ما کاملاً با کیفیت، تضمین شده و همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته هستند. برای ارتباط با ما میتوانید با شماره 09397795401 در ارتباط باشید.

سوالات متداول

۱هشتک گذاری ها افقی باشند یا عمودی؟

برای هشتگ گذاری قانون خاصی را پیروی نکنید و در هر چند پست یک بار قاعده را عوض کنید تا بتواند برای الگوریتم اینستاگرام سیگنال بفرستد.

۲منظور از کپی برداری در محتوا چیست؟

وقتی شما محتوای یک پیج دیگری را بدون هیچگونه تغییری در پیج خود قرار دهید، از طرف الگوریتم اینستاگرام آن محتوا حذف می‌شود، زیرا آن را کپی تلقی می‌کند. اگر از محتوای یک پیجی خوشتان آمده و می‌خواهید برای پیج خود استفاده کنید، حتماً تغییراتی در آن ایجاد کنید تا پست شما حذف نشود.

۳چه زمان‌هایی پست بگذاریم؟

شما نباید در پست گذاری هیچگونه افراط و یا تفریطی داشته باشید. شما روزانه یک عدد پست و یا ریلز را می‌توانید داشته باشید و یا می‌توانید در طول هفته ۲ الی ۳ عدد پست را به اشتراک بگذارید. نه بیش از حد پست بگذارید و نه پست گذاریتان را متوقف کنید، اما در ارتباط با استوری‌ها هیچگونه محدودیتی ندارید.

۴برای رفتن پیج به اکسپلورر حتما باید عمومی باشد؟

تمامی پیج‌هایی که وارد اکسپلور می‌شوند، از پیج‌های عمومی هستند که مخاطبان بتوانند به راحتی محتویات آن را مشاهده کنند. اگر شما پیج خود را اختصاصی کرده باشید، نباید هیچگونه انتظاری از رفتن پیج به اکسپلور را داشته باشید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH