لنوو از لپ‌تاپ کانورتیبل جدید خود با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد

شرکت لنوو از لپ‌تاپ کانورتیبل جدید خود با نام Yoga Book 9 13IMU9 رونمایی کرد. این محصول به‌دلیل وجود 2 نمایشگر اولد لمسی 13.3 اینچی از جذابیت بالایی برخوردار است.

این 2 نمایشگر دارای مشخصات فنی مشابهی بوده و از رزولوشن 2.8K (معادل 2880×1800 پیکسل)، حداکثر روشنایی 400 نیتی، نرخ کنتراست 100000:1، قابلیت پوشش‌دهی 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و فرکانس به‌روزرسانی 60 هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

لپ‌تاپ جدید لنوو از قلم استایلوس Lenovo Digital Pen 3 پشتیبانی نموده و با صفحه‌کلید بلوتوثی Yoga Book 9 KB نیز سازگاری دارد. کاربران می‌توانند این محصول را با روش‌های مختلف تا کرده و متناسب با سناریوهای کاربری خود، آن‌را در موقعیت‌های مختلف قرار دهند.

لپ‌تاپ Yoga Book 9 13IMU9 بر پایه پردازنده Core Ultra 7 155U با پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل تولید شده و سیستم‌عامل ویندوز 11 را اجرا می‌کند. ظرفیت حافظه رم LPDDR5 به حداکثر 32 گیگابایت رسیده و ظرفیت حافظه SSD نیز حداکثر برابر با 1 ترابایت خواهد بود.

درگاه‌های ارتباطی این دستگاه شامل وای‌فای 6E، بلوتوث 5.3 و سه عدد پورت USB Type-C از نوع تاندربولت 4، USB 4 با فناوری پاور دلیوری 3.0 و DisplayPort 2.1 است. بعلاوه این لپ‌تاپ مجهز به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور سنجش میزان نور محیط، حسگر Hall و یک وبکم 5 مگاپیکسلی با سنسور مادون‌قرمز است.

سیستم صوتی لپ‌تاپ جدید Lenovo Yoga Book 9 شامل 4 عدد اسپیکر با برند Bowers & Wilkins بوده که 2 عدد از آنها دارای فرکانس پایین و توان 2 واتی بوده و 2 عدد دیگر در واقع توییترهایی با توان 2 واتی و قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس هستند.

باتری بزرگ 80 وات ساعتی امکان شارژدهی حداکثر 9 ساعتی لپ‌تاپ در حالت فعال را فراهم می‌کند. این باتری از طریق یک درگاه USB Type-C با توان 65 وات شارژ می‌شود.

در رابطه با قیمت‌گذاری این لپ‌تاپ جدید هنوز هیچ اطلاعاتی مخابره نشده است؛ اما با توجه به وجود 2 نمایشگر اولد لمسی به‌صورت همزمان بعید است که این محصول با قیمت‌گذاری ارزان روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH