زمان عرضه گوشی تاشو هواوی Pocket 2 اعلام شد

شرکت هواوی در دسامبر سال 2021 از اولین گوشی تاشو صدفی‌شکل خود با نام P50 Pocket در کشور چین رونمایی کرد. در ادامه این برند اقدام به عرضه یک مدل شبه پرچمدار با نام هواوی Pocket S در سال 2022 کرد. امروز هواوی از طریق انتشار پستی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo تائید کرد که گوشی تاشو صدفی‌شکل آینده این شرکت با نام Huawei Pocket 2 در ساعت 14 روز 22 فوریه (3 اسفند ماه) به وقت محلی در چین معرفی خواهد شد.

هواوی در خصوص مشخصات رسمی این محصول هیچ اظهارنظری نکرده است. با این‌حال گزارش‌های اخیر بسیاری از اطلاعات کلیدی مربوط به این دستگاه را فاش کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ها هواوی Pocket 2 از زبان طراحی مشابه با مدل‌های P50 Pocket و Pocket S برخوردار خواهد بود. این موضوع به معنای وجود دو ماژول دایروی‌شکل روی پنل پشتی خواهد بود.

یکی از این ماژول‌ها از سیستم دوربین سه‌گانه میزبانی نموده و ماژول دیگر نیز به نمایشگر ثانویه گوشی اختصاص خواهد یافت. انتظار می‌رود که هواوی Pocket 2 با 3 مدل رنگی مشکی، سفید و بنفش روانه بازار شود. گمانه‌زنی‌های مطرح شده نشان می‌دهند که مدل رنگی بنفش احتمالا دارای پوشش چرمی خواهد بود؛ در حالی‌که دو مدل دیگر احتمالا از پنل پشتی شیشه‌ای استفاده خواهند کرد.

همچنین شایعات از احتمال عرضه نسخه سفارشی این گوشی با نام تجاری Art حکایت دارند. از جنبه مشخصات فنی نیز گزارش شده که هواوی Pocket 2 مجهز به یک باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی خواهد بود. در صورت صحت شایعات منتشر شده، هواوی Pocket 2 به گوشی تاشو با بیش‌ترین ظرفیت باتری تا به امروز تبدیل خواهد شد.

مدل‌های پیشین سری Pocket فاقد قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G بودند. با این‌حال انتظار می‌رود که به‌کارگیری تراشه کایرین 9000S، اتصال 5G را برای هواوی Pocket 2 به ارمغان بیاورد. انتظار می‌رود که این دستگاه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شود. بعلاوه این محصول احتمالا از قابلیت‌های دیگری نظیر پیام‌رسانی در بستر اتصال ماهواره‌ای و ساختار ضد آب نیز پشتیبانی خواهد کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها هواوی در کنار معرفی گوشی Pocket 2 از گردنبند بلوتوثی Freelace Pro 2 نیز رونمایی خواهد کرد. با این‌حال در مقطع کنونی، جزئیات محدودی درباره این گجت جدید منتشر شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH