نخستین رندرهای سامسونگ گلکسی زد فولد 6 در فضای آنلاین منتشر شد + ویدیو

شرکت سامسونگ در ماه ژانویه امسال از گوشی‌های سری گلکسی S24 خود رونمایی کرد. اکنون برند کره‌ای سرگرم توسعه گوشی‌های تاشو نسل آینده خود است؛ دستگاه‌هایی که به‌طور سنتی در فصل تابستان عرضه می‌شوند.

در حال حاضر تا موعد رونمایی از گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ حدودا 6 ماه زمان باقی مانده است؛ اما اکنون بر اساس اطلاعات به‌دست آمده توسط یک افشاگر با شناسه OnLeaks نخستین رندرهای مربوط به گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 در فضای آنلاین منتشر شده است.

گوشی هوشمند نمایش داده شده تقریبا به مدل‌های گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فولد 4 شباهت دارد؛ اما گوشه‌های قاب اندکی تیزتر بوده و لبه‌های جانبی نیز کاملا تخت به‌نظر می‌رسند.

بی‌تردید این گوشی تاشو با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و اکوسیستم Galaxy AI عرضه می‌شود. Galaxy AI در واقع برداشت اختصاصی سامسونگ از ویژگی‌های مرتبط با هوش مصنوعی مولد قلمداد می‌شود.

به گفته فرد افشاگر، سامسونگ گلکسی زد فولد 6 مجهز به یک نمایشگر تاشو 7.6 اینچی بوده و ابعاد آن در وضعیت باز شده معادل با 153.5×132.5×6.1 میلی‌متر است. بدین‌ترتیب این دستگاه در مقایسه با مدل نسل قبلی خود 1.4 میلی‌متر کوتاه‌تر و 2.6 میلی‌متر عریض‌تر است.

کماکان هیچ‌گونه شکافی برای استقرار قلم S Pen در نظر گرفته نشده و عدم تغییر ضخامت گوشی به طراحی داخلی مشابه از جمله لولا اشاره دارد.

بر اساس شنیده‌ها نمایشگر خارجی گوشی از اندازه 6.2 اینچی، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 2600 نیتی برخوردار خواهد بود.

نهایتا فرد افشاگر مدعی شده که گلکسی زد فولد 6 با رابط کاربری One UI 6.1.1 و سیستم‌عامل اندروید 14 روانه بازار خواهد شد.

همچنین این گوشی هوشمند 7 به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل را دریافت نموده و از آپدیت‌های امنیتی برای مدت 7 سال بهره‌مند خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH