مشخصات کلیدی و تصاویر گوشی پوکو X6 Neo فاش شد

برند فرعی شیائومی موسوم به پوکو طی ماه ژانویه امسال گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو را در بازار هندوستان عرضه کرد. به‌نظر می‌رسد که تا یک هفته آینده شاهد رونمایی از سومین عضو خانواده X6 با نام پوکو X6 Neo خواهیم بود.

اکنون نشریه هندی Gadgets360 تصاویری از این گوشی هوشمند را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. این تصاویر نشان‌دهنده پنل پشتی پوکو X6 Neo و دو لنز دوربین در این قسمت هستند. این دستگاه به لحاظ ظاهری به ردمی نوت 13R پرو شباهت دارد.

در واقع پوکو X6 Neo می‌تواند به‌عنوان مدل ری‌برند شده ردمی نوت 13R پرو برای بازار هندوستان در نظر گرفته شود. به گفته منبع خبری، پوکو X6 Neo همانند ردمی نوت 13R پرو مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

همچنین اطلاعات جدید نشان می‌دهند که پوکو X6 Neo با برچسب قیمتی ارزان‌تر از 16 هزار روپیه (195 دلار/ 180 یورو) در هندوستان عرضه شده و مخاطبان نوجوان و جوان را هدف قرار خواهد داد.

چنان‌چه پوکو X6 Neo واقعا مدل ری‌برند شده ردمی نوت 13R پرو باشد؛ در این‌صورت انتظار می‌رود که گوشی جدید پوکو با تراشه Dimensity 6080 ساخت شرکت مدیاتک، حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار شود.

تصاویر لو رفته از پوکو X6 Neo

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی فعالیت خواهد کرد؛ در حالی‌که دوربین سلفی مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

بعلاوه این گوشی هوشمند مجهز به حسگر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 33 واتی خواهد بود.

تصویر شیائومی ردمی نوت 13R پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH