آماده‌اید؟ ویندوز 9 تا دو هفته دیگر از راه می‌رسد!

ویندوز برترین سیستم عاملی است که کاربران کل دنیا از آن استفاده می‌کنند و کمتر کسی هست که با محیط آن آشنا نباشد. اغلب کاربری‌های خانگی و تجاری از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برند. مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 موفقیت خوبی را کسب کرد و توانست شهرت قبلی خود را حفظ کند، اما ویندوز 8 نتوانست همچون نسخه‌‌های قبلی محبوبیت زیادی را در میان کاربران کسب کند.

windows-9-event

حال با مشاهده عدم رضایت کاربران، مایکروسافت تصمیم گرفته است تا نسخه جدیدی از این سیستم عامل را با نام رمزی Threshold که در حقیقت ویندوز 9 است در طی کنفرانسی در 8 مهر معرفی کند. بعد از انتشار تصاویری از نوار استارت ویندوز 9 حال مایکروسافت دعوت نامه‌ای را برای معرفی این سیستم عامل ارسال کرده است که در روی آن چنین متنی دیده می‌شود:

به ما بپیوندید تا شما را از آینده ویندوز و سرمایه‌گذاری مطلع کنیم.

به‌نظر می‌رسد که ویندوز 9 بیشتر بر روی فعالیت‌های تجاری تمرکز خواهد داشت و در ابتدا نیز نسخه‌ای آزمایشی از آن در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت و سپس کاربران عادی به آن دسترسی خواهند داشت.

با وجود نارضایتی‌ها از بخش استارت ویندوز 8 احتمالا در ویندوز9 این نوار با شکل و ظاهری جدید وجود خواهد داشت و محیط ویندوز نیز به‌طور حتم میزبان تغییرات گرافیکی خواهد بود.

پس منتظر ویندوز 9 در 8 مهر ماه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH