کمرا فون 20 مگاپیکسلی از پاناسونیک با نام DMC-CM1 که ویژگی‌های یک پرچمدار را دارد

Panasonic-DMC-CM1

پاناسونیک اخیرا کمرا فونی با نام لومیکس DMC-CM1 را معرفی کرده است که درست مثل Galaxy K zoom، در واقع ویژگی‌های یک تلفن را به یک دوربین کامپکت اضافه کرده است.

اول از همه بگوییم کهDMC-CM1 بزرگترین سنسوری را که تا بحال روی یک گوشی قرار گرفته است دارد و با 1″، سنسورش تقریبا هفت برابر سنسورهای قرار گرفته در تلفنهای دیگر است و می‌تواند با دوربین‌های point-and-shoot برندهایی مثل نیکان (سری 1) یا Sony RX100 رقابت کند. با رزولوشن 20 مگاپیکسلی جزئیات زیادی در هر عکس نصیبتان می‌شود و بعلاوه کمرا فون پاناسونیک قابلیت عکسبرداری با فرمت خام را هم دارد. لنز این کمرا فون Leica با فاصله کانونی حداکثری  f/2.8 است. امکان تنظیمات دستی هم در این دوربین وجود دارد، تنظیمات مختلف دیافراگم، تنظیم سرعت شاتر و انتخاب دستی ISO از 100-25,600.

این دوربین قادر به فیلمبرداری 4K است و هنوز هیچ اشاره‌ای به اینکه مثل K Zoom دارای سنسور optically-stabilized باشد نشده است.

از نظر سخت افزار مرتبط به بخش تلفن، پاناسونیک DMC-CM1 چیزی کم ندارد. این کمرا فون دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و چگالی پیکسلی 469ppi است، یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته دارد، مجهز به مودم LTE و یک رم 2 گیگابایتی است و با حافظه داخلی 16 گیگابایت و پشتیبانی از شکاف کارت حافظه عرضه می‌شود. بهتر از همه اینکه این کمرا فون با این دوربین تنها 21 میلیمتر ضخامت دارد و هم از نظر وزنی و هم ضخامت سبکتر و باریکتر از K Zoom است.

این همه ویژگی خوب با وجود این دو نکته‌ای که در آخر می‌گوییم تحت شعاع قرار می‌گیرد، باتری نه چندان قدرتمند 2600 میلی آمپری و قیمت وحشتناک 1164 دلاری.

این کمرا فون ماه نوامبر در برخی از کشورها آغاز به کار می‌کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH