سامسونگ به‌دنبال تولید گلکسی واچ با طراحی مستطیلی‌شکل است

شرکت سامسونگ پیش‌تر در سال 2013 اقدام به تولید ساعت هوشمند Galaxy Gear با نمایشگر مستطیلی‌شکل کرد. در ادامه مدل‌های Gear 2 و Gear Live نیز با قالب طراحی مشابه به بازار عرضه شدند؛ اما از آن زمان به بعد، برند کره‌ای همواره به تولید ساعت‌های هوشمند دایروی شکل متعهد بوده است.

با این‌حال در صورت صحت گزارش جدیدی که امروز منتشر شده است؛ به‌نظر می‌رسد که این وضعیت به‌زودی دستخوش تغییر خواهد شد. ظاهرا کمپانی کره‌ای بار دیگر قصد دارد تا ساعت‌های هوشمندی با طراحی مربعی یا مستطیلی‌شکل را تولید نماید. البته گجت‌های جدید این‌بار با نام تجاری گلکسی واچ شناخته می‌شوند.

این ایده هم‌اکنون به شکلی جدی مورد بررسی داخلی قرار گرفته و شایعات متعدد مطرح شده نیز به تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه ساعت‌های هوشمند با ظاهر مربعی یا مستطیلی‌شکل اشاره دارند.

متاسفانه مشخص نیست که آیا ساعت هوشمند مستطیلی‌شکل سامسونگ همان گلکسی واچ 7 بوده یا برای عرضه چنین دستگاهی باید تا سال 2025 منتظر بمانیم. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها سری گلکسی واچ 7 در اوایل تا اواسط ماه جولای به‌همراه گوشی‌های تاشو نسل آینده سامسونگ معرفی خواهد شد.

در صورت صحت شایعات مطرح شده انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری درباره مدل‌های مستطیلی‌شکل گلکسی واچ باشیم.

ساعت هوشمند Galaxy Gear محصول سال 2013 سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH