مشخصات فنی احتمالی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 3 در ماه آگوست سال 2023 عرضه شد و اکنون برند چینی سرگرم توسعه مدل جانشین آن با نام شیائومی میکس فولد 4 است؛ دستگاهی که احتمالا در تابستان آینده عرضه خواهد شد. امروز یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo مشخصات فنی احتمالی شیائومی میکس فولد 4 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

این فهرست اگرچه مشخصات احتمالی گوشی را به‌طور کامل فاش نمی‌کند؛ اما پیرامون گوشی تاشو آینده شیائومی جزئیات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بر این اساس به‌نظر می‌رسد که نمایشگر تاشو شیائومی میکس فولد 4 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از چین‌خوردگی کمتری برخوردار خواهد بود. بعلاوه این گوشی هوشمند از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی نموده و احتمالا دارای گواهینامه حفاظتی IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب، موتور ارتعاش خطی در راستای محور افقی و وزنی بین 220 تا 240 گرم خواهد بود.

همچنین لولای مورد استفاده در این دستگاه احتمالا تقویت شده و از دوام بالاتری برخوردار خواهد بود.

این گوشی هوشمند مجهز به 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی، باتری با حداقل ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ 100 واتی در بستر سیم، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگ روی پنل پشتی و یک لنز پریسکوپی جدید خواهد بود.

تصویر شیائومی میکس فولد 3 محصول سال 2023

لنز فوق‌عریض و ماژول تله‌فوتو ثانویه (دقیقا همانند الگوی موجود در شیائومی میکس فولد 3) نیز سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند.

انتظار می‌رود که شیائومی میکس فولد 4 با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 روانه بازار شود. چنین پدیده‌ای بی‌تردید موجب می‌شود تا گوشی تاشو جدید به جانشینی بسیار شایسته برای شیائومی میکس فولد 3 تبدیل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH