وبسایت DxOMark: اوپو فایند X7 اولترا دارای بهترین دوربین موبایلی جهان است

متخصصان وبسایت DxOMark نتایج بررسی دوربین گوشی اوپو فایند ایکس 7 اولترا را منتشر کردند. این دستگاه با کسب امتیاز 157 به‌طور مشترک با هواوی میت 60 پرو پلاس در جایگاه نخست رتبه‌بندی DxOMark قرار گرفت.

دستیابی به چنین موفقیتی چندان تعجب‌آور به‌نظر می‌رسد؛ چرا که پرچمدار جدید اوپو مجهز به دوربین اصلی بسیار قدرتمند با سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی و دو ماژول پریسکوپی با سنسورهای 50 مگاپیکسلی است.

به گفته کارشناسان DxOMark، بازتاب مناسب رنگ‌ها، تعادل مطلوب رنگ سفید هنگام عکاسی و فیلم‌برداری، افکت بوکه عالی با جداسازی واضح سوژه از پس‌زمینه و سطح جزئیات بالا، جزئیات بسیار مناسب تصاویر در حالت زوم شده، نورپردازی دقیق و محدوده دینامیکی گسترده هنگام عکاسی از مناظر و عکس‌برداری پرتره از جمله مزایای دوربین اوپو فایند X7 اولترا به‌شمار می‌روند.

با این‌حال عملکرد دوربین کاملا بی‌نقص نیست و کاهش سطح جزئیات در عکس‌های ماکرو و تصاویر ثبت شده با دوربین فوق‌عریض و نورپردازی ناپایدار در فضاهای مسقف دارای کنتراست بالا از جمله نقاط ضعف دوربین قلمداد می‌شوند.

اوپو فایند ایکس 7 اولترا در تست‌های انجام شده، نتایج فوق‌العاده‌ای را ارائه داد و با شایستگی کامل به‌طور مشترک با گوشی هواوی میت 60 پرو پلاس در جایگاه اول قرار گرفت. عملکرد گوشی در تمامی بخش‌های تست عالی بود؛ اما پرچمدار اوپو مشخصا به‌دلیل ثبت رنگ‌های طبیعی و دقیق در عکس‌های پرتره و سطح بالای جزئیات در تمامی سناریوهای تصویربرداری، کارشناسان را به تحسین وا داشت.

اوپو فایند ایکس 7 اولترا علاوه بر هواوی میت 60 پرو پلاس بایستی با رقبای قدرتمند دیگری نظیر آنر مجیک 6 پرو و شیائومی 14 اولترا نیز رقابت نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH