صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی F55 در وبسایت رسمی کمپانی راه‌اندازی شد

بر اساس شایعات شرکت سامسونگ سرگرم کار روی یک گوشی هوشمند جدید از سری گلکسی F است. برند کره‌ای احتمالا به‌زودی از گلکسی F55 رونمایی خواهد کرد. آخرین شواهد به‌دست آمده از عرضه قریب‌الوقوع این گوشی در بازارهای هندوستان و بنگلادش حکایت دارند.

هم‌اکنون صفحه پشتیبانی گلکسی F55 روی وبسایت رسمی سامسونگ در مناطق هندوستان و بنگلادش راه‌اندازی شده است. این گوشی هوشمند از شماره مدل SM-E556B/DS استفاده می‌کند. اگرچه در صفحه پشتیبانی به هیچ‌گونه جزئیات دقیق‌تری نظیر مشخصات و ویژگی‌های گوشی اشاره نشده است؛ اما راه‌اندازی این صفحه نشان‌دهنده معرفی رسمی گلکسی F55 در آینده‌ای نزدیک است.

این گوشی هوشمند پیش‌تر در ژانویه سال 2024 موفق به دریافت گواهینامه از اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) و تائیدیه وای‌فای شد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی F55 جانشین مدل گلکسی F54 محسوب می‌شود؛ دستگاهی که پیش‌تر در اواسط سال 2023 روانه بازار شد. بنابراین گلکسی F55 احتمالا در بازه زمانی ژوئن 2024 عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی F54 مجهز به تراشه اگزینوس 1380 است؛ اما گلکسی F55 احتمالا از سخت‌افزار جدیدتری نظیر اگزینوس 1480 استفاده خواهد کرد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر کشیده 6.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، پوشش محافظ گوریلا گلس 5 و نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم تامین می‌شود. این دستگاه مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

سیستم تصویربرداری گلکسی F54 شامل پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی روی پنل جلویی است. سیستم دوربین و نمایشگر احتمالا تغییرات عمده‌ای را تجربه نخواهند کرد؛ اما برخی مشخصات داخلی گوشی احتمالا ارتقاء خواهند یافت.

بایستی توجه داشت که اطلاعات کنونی صرفا در حد حدس و گمان بوده و در نتیجه برای دستیابی به اطلاعات بیش‌تر کماکان باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH