کاربران اپل، ساعت 21:30 به وقت تهران منتظر نسخه نهایی ios 8 باشید!

چند ماه پیش بود که اپل نسل جدید سیستم عامل خود را با نام ios 8 معرفی کرد. سیستم عامل ios اپل همیشه مورد تحسین منتقدان بوده و هست و هیچ کس نمی‌تواند قدرت این سیستم عامل را نادیده بگیرد. حال اپل با معرفی نسخه جدید آن که ویژگی و دسترسی‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تصمیم دارد تا به این موفقیت خود بیافزاید. بعد از ماه‌ها نسخه آزمایشی و رفع اشکالات، بالاخره امروز شاهد انتشار نسخه اصلی این سیستم عامل خواهیم بود.

iOS-8-main

طبق اخبار منتشر شده، زمان دقیق این انتشار ساعت 21:30 به وقت ایران است. پس کاربران این سیستم عامل بهتر است منتظر هشدار دستگاهشان مبنی بر وجود بروزرسانی جدید باشند. اما اگر ساکن ایران نیستید و دوست دارید تا از زمان دقیق انتشار این بروزرسانی برای کشور محل سکونت خود مطلع شوید، بهتر است تصویر زیر را مشاهده نمایید.

iOS-8-release-time-zones-(2)
برای مشاهده در سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید!

نسخه نهایی ios 8 برای آی‌پاد تاچ 5، آی‌فون 4s، آی‌فون 5، آی‌فون 5s، آی‌فون 5c و به‌طور حتم آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس عرضه خواهد شد. اما تبلت‌های این کمپانی نیز از نسخه نهایی سیستم عامل جدید بی‌بهره نخواهد ماند و آی‌پد 2، آی‌پد رتینا، آی‌پد ایر، آی‌پد مینی و آی‌پد مینی (رتینا) نیز این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

iPhone-6-iOS-8

البته توجه داشته باشید که برای حفظ اطلاعات خود بهتر است پیش از بروزرسانی، یک فایل پشتیبان از اطلاعات خود تهیه نمایید.

1 در مورد “کاربران اپل، ساعت 21:30 به وقت تهران منتظر نسخه نهایی ios 8 باشید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH