گوشی تاشو آنر مجیک فلیپ با نمایشگر خارجی بزرگ در راه است

ژائو مینگ؛ مدیرعامل آنر اخیرا تائید کرده که این شرکت در سال 2024 اقدام به عرضه یک گوشی تاشو با مکانیسم صدفی‌شکل خواهد کرد. امروز یک افشاگر چینی رندری از ماکت این گوشی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

این رندر نشان‌دهنده طراحی پشتی دستگاهی است که احتمالا با نام تجاری آنر مجیک فلیپ به بازار عرضه می‌شود. فرد افشاگر ادعا می‌کند که فرآیند توسعه آنر مجیک فلیپ برای مدت بیش از 2 سال در جریان بوده و این محصول تا پایان 3 ماهه دوم سال 2024 به‌طور رسمی عرضه خواهد شد.

آنر مجیک فلیپ تداعی‌گر نخستین حضور کمپانی در بازار گوشی‌های تاشو جمع‌وجور خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا تصویر زیر یک رندر رسمی فاش شده به‌شمار رفته یا یک دستگاه واقعی را نمایش می‌دهد. با این وجود به‌نظر می‌رسد که محصول نهایی با دستگاه نمایش داده شده در رندر زیر شباهت زیادی خواهد داشت.

همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ آنر مجیک فلیپ همانند موتورولا ریزر 40 اولترا مجهز به یک نمایشگر خارجی بزرگ خواهد بود. بعلاوه این گوشی از سیستم دوربین دوگانه با چیدمان عمودی استفاده خواهد کرد. ظاهرا نیمه پایینی گوشی از جنس چرم ساده ساخته خواهد شد.

رندر آنر مجیک فلیپ

بر اساس گزارش‌ها آنر مجیک فلیپ احتمالا به باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو صدفی‌شکل در صنعت تبدیل شده و تجربه‌ اصیل گوشی‌های معمولی را برای کاربران رقم خواهد زد.

اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که آنر مجیک فلیپ مجهز به باتری دو سلولی با ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت خواهد بود؛ اما سایر جزئیات مربوط به این محصول کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. انتظار می‌رود که این دستگاه با گوشی‌های شیائومی میکس فلیپ و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 در بازار چین رقابت نماید.

انتظار می‌رود که در سال 2024 برند آنر علاوه بر معرفی گوشی مجیک فلیپ از دو گوشی دیگر با نمایشگر تاشو نیز رونمایی کند. این دستگاه‌ها شامل آنر مجیک V3 با طراحی تاشونده به سمت داخل و آنر V Purse 2 با طراحی تاشونده به سمت خارج هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH