تصویر زنده از گوشی ردمی نوت 13 توربو در فضای وب منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی گوشی جدید ردمی نوت 13 توربو را با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 در بازار چین عرضه خواهد کرد.

تا این لحظه تنها شایعاتی در خصوص گوشی جدید ردمی منتشر شده است. به‌عنوان مثال، مدل ری‌برند شده این گوشی احتمالا با نام پوکو F6 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اما اکنون تصویر جدیدی از ردمی نوت 13 توربو در فضای آنلاین منتشر شده است.

توماس وانگ؛ مدیرعامل برند ردمی اخیرا درباره میراث شیائومی یعنی عرضه گوشی‌های هوشمند قدرتمند با قیمت‌گذاری نسبتا مقرون‌به‌صرفه صحبت کرد. وی با انتشار تصویری از یک دستگاه جدید اعلام کرد که این محصول از نمای جلویی جذابی برخوردار خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این گوشی همان مدل معرفی نشده ردمی نوت 13 توربو است.

همچنین این گوشی در یک ویدیو کوتاه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی به معرض نمایش گذاشته شد. بر این اساس ردمی نوت 13 توربو مجهز به یک نمایشگر تخت، حفره کروی‌شکل منفرد جهت استقرار دوربین سلفی و کلید پاور برجسته خواهد بود. این موضوع بدان معناست که دستگاه جدید ردمی احتمالا مجهز به نمایشگر اولد و اسکنر اثرانگشت در زیر آن خواهد بود.

تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 با وجود یک هسته پردازشی بسیار قدرتمند کورتکس X4 با فرکانس 3 گیگاهرتز در حد فاصل تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 جای می‌گیرد. در صورت صحت شایعات مطرح شده انتظار می‌رود که ردمی نوت 13 توربو به نخستین دستگاه از سری میان‌رده محبوب شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 تبدیل شود.

تصویر شیائومی ردمی نوت 13 توربو که احتمالا با نام پوکو F6 در بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH