انتشار آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 سامسونگ آغاز شد

رابط کاربری One UI 6.1 در اواخر ماه ژانویه در سری گلکسی S24 عرضه شد. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ همانند سایر ورژن‌های One UI در قالب به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای بسیاری از دستگاه‌های قدیمی‌تر کمپانی نیز ارائه خواهد شد.

برند کره‌ای طی ماه گذشته اعلام کرد که این به‌روزرسانی نخستین بار برای دستگاه‌های گلکسی پرچمدار سال 2023 منتشر خواهد شد. این دستگاه‌ها شامل سری گلکسی S23 (و گلکسی S23 FE)، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی تب S9، گلکسی تب S9 پلاس و گلکسی تب S9 اولترا هستند.

بر اساس برنامه‌ریزی پیشین قرار بود این به‌روزرسانی در ماه مارس منتشر شود. اگرچه ظاهرا این فرآیند با کمی تاخیر مواجه شده است؛ اما اکنون بالاخره زمان انتظار کاربران به پایان رسیده است. سامسونگ انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی‌های سری گلکسی S23 را آغاز کرده است.

این آپدیت برای دستگاه‌های طرف قرارداد شرکت مخابراتی ورایزن ارائه شده و احتمالا به‌زودی برای مدل‌های آنلاک، دستگاه‌های طرف قرارداد سایر اپراتورها در ایالات متحده و کشورهای خارج از آمریکا نیز قابل دسترس خواهد بود.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 ویژگی‌های مهیج فراوانی را در خود جای داده است. این آپدیت تمامی امکانات مهیج Galaxy AI در سری گلکسی S24 را برای خانواده گلکسی S23 به ارمغان خواهد آورد.

کاربران سری گلکسی S23 به منظور اطلاع از عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گوشی خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند. دسترسی به آپدیت جدید در تمامی کشورها احتمالا مدتی زمان خواهد برد. بنابراین در صورت عدم دریافت آپدیت بایستی تلاش‌ها را به روزهای آتی موکول کرد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S23 FE نیز در کنار مدل‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا آپدیت‌ One UI 6.1 را دریافت خواهد کرد. فریم‌ور رسمی One UI 6.1 برای هر 4 گوشی از طریق اینترنت قابل دانلود بوده و کاربران در صورت تمایل می‌توانند آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند.

1 در مورد “انتشار آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 سامسونگ آغاز شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH