گزارش‌ها به انصراف احتمالی هواوی از معرفی سری پرچمدار P70 اشاره دارند

هواوی به برنامه پیشین خود مبنی بر عرضه دو سری پرچمدار در هر سال بازگشته است. سری P با تمرکز بر قابلیت‌های عکاسی معمولا در سه ماهه اول یا دوم هر سال میلادی عرضه شده و سری میت با قابلیت‌های تکنولوژیکی پیشرفته نیز در اواخر سال روانه بازار می‌شود.

اکنون که هواوی بزرگ‌ترین کارخانه تولید نیمه‌هادی در چین با نام SMIC را در اختیار دارد؛ بنابراین می‌تواند تولید تراشه‌های بومی کایرین را به این شرکت واگذار نموده و به برنامه زمانی سابق برای عرضه محصولات خود بازگردد.

انتظار می‌رود که هواوی به‌زودی از گوشی‌های هوشمند P70، P70 پرو و P70 Art رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد که توان پردازشی مدل برتر خانواده یعنی هواوی P70 Art از طریق تراشه کایرین 9000s با سرعت کلاک بالاتر تامین خواهد شد. پیش از این تصور می‌شد که هواوی P70 Art از یک پردازنده کاملا جدید استفاده خواهد کرد؛ اما اکنون این سناریو دیگر محتمل به‌نظر نمی‌رسد.

حرف P مورد استفاده در سری پرچمدار P مخفف عبارت Photography به‌معنای عکاسی است. این گوشی‌ها معمولا در زمینه عکاسی دارای عملکردی فوق‌العاده هستند. اخیرا تصویری از ماژول دوربین پشتی هواوی P70 Art در فضای وب منتشر شده است. این ماژول در مقایسه با نمونه موجود در هواوی P60 Art از ظاهر منحصربه‌فردتری برخوردار است.

به گفته وبسایت Gizmochina، این گوشی از بزرگ‌ترین حسگر تصویربرداری به‌کارگیری شده در دستگاه‌های هواوی تا به امروز بهره می‌گیرد. این سنسور از نوع IMX989 سونی با اندازه 1 اینچی خواهد بود. آرایه دوربین پشتی بایستی همانند گوشی‌های پرچمدار اخیر هواوی از ویژگی دیافراگم متغیر برخوردار باشد.

تصاویر فوق نشان‌دهنده دو ماژول دوربین پشتی برای گوشی هواوی P70 Art هستند.

هواوی P70 Art احتمالا مجهز به سیستم ارتباط ماهواره‌ای جدید بوده و به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق پیام‌رسانی و تماس‌های ماهواره‌ای از هر نقطه کره زمین و حتی مناطق فاقد پوشش شبکه موبایل با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

بر اساس نتایج اخیر تست گیک‌بنچ، تراشه کایرین 9000s موجود در گوشی هواوی P70 Art مجهز به یک هسته پردازشی با حداکثر فرکانس 3.19 گیگاهرتز، سه هسته کارآمد با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و چهار هسته کم‌مصرف با حداکثر فرکانس 2.02 گیگاهرتز خواهد بود. هواوی P70 Art مجهز به 12 گیگابایت رم بوده و از یک نمایشگر LTPO 1.5D با رزولوشن 1.5K، اندازه 6.8 اینچی و طراحی خمیده در هر چهار طرف استفاده می‌کند.

در ابتدا قرار بود سری هواوی P70 در روز 2 آوریل (14 فروردین ماه) معرفی شود؛ اما آخرین شایعات از لغو این رویداد و تاخیر در رونمایی سری P70 حکایت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH