گوشی میان‌رده آنر 200 لایت به‌زودی از راه می‌رسد

برند آنر به‌زودی گوشی هوشمند جدیدی را در بازارهای جهانی عرضه می‌کند. آنر 200 لایت اخیرا موفق به دریافت گواهینامه‌های جدیدی شده و این موضوع به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره دارد.

آنر 200 لایت با شماره مدل LLY-NX1 نخستین بار طی ماه میلادی گذشته در پایگاه داده آژانس رگولاتوری TDRA کشور امارات مشاهده شد. این موضوع نشان می‌دهد که آنر روی توسعه سری 200 خود کار می‌کند و آنر 200 لایت احتمالا نخستین عضو این خانواده به‌شمار خواهد رفت.

اکنون یک سند دیگر به عرضه قریب‌الوقوع این محصول در بازارهای جهانی اشاره دارد. آنر 200 لایت با همین شماره مدل در پلتفرم NBTC کشور تایلند نیز ظاهر شده است. این سند نشان می‌دهد که آنر 200 لایت از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ احتمالا جانشین سری آنر 100 قلمداد خواهد شد؛ دستگاهی که پیش‌تر در نوامبر سال 2023 به بازار عرضه شد.

شایان به ذکر است که گوشی آنر X50i پلاس با شماره مدل LLY-AN00 نیز چند ماه قبل در چین عرضه شد. بنابراین آنر 200 لایت احتمالا مدل ری‌برند شده این گوشی هوشمند به‌شمار خواهد رفت.

در صورت صحت این فرضیه انتظار می‌رود که آنر 200 لایت مجهز به یک نمایشگر کشیده 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی باشد. توان پردازشی آنر X50i پلاس از طریق تراشه Dimensity 6080 ساخت شرکت مدیاتک تامین می‌شود. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی این گوشی از فناوری شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می‌کند.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز این دستگاه مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه 108 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی روی پنل جلویی است. این موارد، تمامی اطلاعات فاش شده درباره آنر 200 لایت به‌شمار می‌روند؛ بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر درباره این گوشی هوشمند کماکان بایستی منتظر بمانیم.

تصویر آنر 100 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH