ویدیو هندزآن گوشی گوگل پیکسل 8a در فضای وب منتشر شد

روند افشای اطلاعات در خصوص گوشی گوگل پیکسل 8a اخیرا سرعت فزآینده‌ای پیدا کرده است. امروز نیز جزئیات جدیدی درباره این محصول فاش شده است. منبع منتشرکننده این اطلاعات، یک فروشنده تلفن همراه در شهر کازابلانکا مراکش است که ظاهرا پیش‌تر موفق به دریافت گوشی پیکسل 8a شده است.

ویدیو هندزآن منتشر شده توسط این منبع، طراحی ظاهری گوشی که پیش‌تر به کرات فاش شده بود را مورد تائید قرار می‌دهد. طراحی این محصول همان‌طور که الگوی نامگذاری آن نیز نشان می‌دهد؛ از گوشی پیکسل 8 الهام گرفته شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوگل پیکسل 8a همانند مدل‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو از تراشه تنسور G3 استفاده خواهد کرد. همچنین شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به یک نمایشگر اولد 6.1 اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود.

ظرفیت رم گوشی برابر با 8 گیگابایت بوده و مدل پایه از حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی دستگاه از ماژول اصلی 64 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ سیمی 27 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پیش از این‌ بارها اعلام شده که گوگل پیکسل 8a با قیمت‌گذاری پایه کمی گران‌تر از مدل نسل قبلی خود در سال گذشته عرضه خواهد شد. بنابراین مشتریان بالقوه گوشی هوشمند اقتصادی گوگل بایستی این موضوع را مدنظر قرار دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH