رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ در روز 20 تیر ماه برگزار خواهد شد

پیش از این بارها اعلام شد که سامسونگ قصد دارد تا رویداد آینده گلکسی آنپکد خود را در ماه جولای امسال برگزار نماید. امروز یک شایعه جدید به تاریخ دقیق برگزاری این مراسم یعنی روز 10 جولای (20 تیر ماه) اشاره دارد.

این اطلاعات از گزارش‌های مخابره شده توسط منابع مختلف و همچنین مکان برگزاری رویداد یعنی شهر پاریس فرانسه استخراج شده است. شایعات پیشین نیز بارها به این موضوع اشاره داشتند؛ اما تائید دوباره آن از سوی یک منبع دیگر امری مطلوب قلمداد می‌شود. با این‌حال هنوز هیچ چیز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است.

شهر پاریس در اواخر ماه جولای از بازی‌های المپیک تابستانی میزبانی خواهد کرد و سامسونگ یکی از حامیان اصلی این رویداد ورزشی به‌شمار خواهد رفت. بنابراین مکان برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

رویداد آینده گلکسی آنپکد یک مراسم بزرگ محسوب شده و سامسونگ در جریان آن احتمالا از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد. این محصولات شامل گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد اولترا یا فن ادیشن (محتمل)، گلکسی زد فلیپ 6 فن ادیشن (محتمل)، سری گلکسی واچ 7، حداقل یک جفت ایرباد جدید و گلکسی رینگ (رونمایی کامل) خواهند بود.

تا موعد برگزاری رویداد گلکسی آنپکد در ماه جولای امسال هنوز زمان نسبتا زیادی باقی مانده است؛ بنابراین برنامه‌های سامسونگ می‌توانند دستخوش تغییر شوند. اما در حال حاضر با توجه به اطلاعات متعدد فاش شده به‌نظر می‌رسد که این مراسم طی روز 20 تیر ماه در پاریس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH