زمان عرضه کنسول نینتندو سوئیچ 2 فاش شد

شانتارو فوروکاوا؛ رئیس شرکت نینتندو در گزارش مالی جدید کمپانی به جزئیاتی درباره مدل جانشین کنسول نینتندو سوئیچ اشاره نموده است. به گفته وی، مدل جانشین کنسول سوئیچ طی سال مالی جاری که در روز 31 مارس 2025 (11 فروردین ماه سال آینده) به پایان می‌رسد؛ معرفی خواهد شد.

همچنین کمپانی اعلام کرده که رویداد Nintendo Direct خود را طی ماه ژوئن برگزار می‌کند. نینتندو در جریان برگزاری این رویداد، عناوین جدید برای پلتفرم سوئیچ را به معرض نمایش خواهد گذاشت. با این‌حال در رابطه با معرفی مدل جانشین نینتندو سوئیچ طی این رویداد هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای صادر نشده است.

این اعلامیه به پنجره زمانی 3 ماهه نخست سال 2025 برای معرفی کنسول جدید اشاره دارد. این سناریو با شایعات فعلی نیز هماهنگی دارد. از ماه فوریه مشخص شد که نینتندو خبر معرفی کنسول آینده خود در این بازه زمانی را با ناشران بازی در میان گذاشته است.

با این‌حال معرفی و عرضه دو رویداد متفاوت محسوب می‌شوند. نینتندو نیز در متن توییت انگلیسی خود از کلمه “معرفی” با احتیاط استفاده کرده است. این کنسول احتمالا در تاریخ دیگری پس از معرفی و پیش از ماه آوریل روانه بازار خواهد شد.

نخستین نسل نینتندو سوئیچ با تراشه انویدیا تگرا X1 در سال 2017 عرضه شد. این تراشه نخستین بار در تبلت Nvidia Tablet X1؛ محصول سال 2015 ظاهر شد. این محصول دارای طراحی هیبریدی منحصربه‌فردی بود که امکان استفاده از آن در حالت پرتابل را فراهم می‌کرد. همچنین کاربران در صورت تمایل قادر به اتصال تبلت به داک و استفاده از آن به‌عنوان کنسول خانگی بودند.

کنسول سوئیچ به موفقیت چشمگیری دست یافت و فروش بیش از 141 میلیون دستگاهی را در سراسر جهان تجربه کرد. این موضوع موجب شد تا دستگاه مذکور به سومین کنسول پرفروش ساخته شده در جهان تبدیل شود. در حال حاضر کنسول سوئیچ در 3 نسخه استاندارد، لایت و اولد موجود است. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH