پچ امنیتی ماه مه 2024 برای سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی جدیدی را برای گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 خود منتشر کرده است. انتشار پچ امنیتی ماه مه 2024 برای گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا از اوایل وقت دیروز آغاز شده است.

انتشار پچ امنیتی جدید برای دستگاه‌های سامسونگی واجد شرایط کمی بیش‌تر از میزان معمول زمان برده است. این پدیده احتمالا از مشغله زیاد سامسونگ به‌دلیل انتشار آپدیت One UI 6.1 ناشی شده است.

گلکسی S24 گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا نخستین دستگاه‌های سامسونگی هستند که پچ امنیتی ماه مه 2024 را دریافت می‌کنند. اگرچه این به‌روزرسانی طی روزهای آینده احتمالا برای دستگاه‌های بیش‌تری منتشر خواهد شد.

در حال حاضر جدیدترین به‌روزرسانی برای سری گلکسی S24 در ایالات‌متحده قابل دسترس است. ظاهرا T-Mobile نخستین اپراتوری است که این آپدیت را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. برخی کاربران پس از دریافت به‌روزرسانی قبلی از کاهش مدت شارژدهی باتری گوشی خود گلایه داشتند؛ اما به‌نظر می‌رسد که آپدیت‌ جدید به جز پچ امنیتی ماه مه هیچ‌گونه اصلاحات یا پیشرفت دیگری را در خود جای نداده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها آپدیت امنیتی ماه مه 2024 برای سری گلکسی S24 در آینده‌ای نه‌چندان دور در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد. این موضوع از طریق نمایش یک اعلان به کاربران اطلاع‌رسانی می‌شود. با این‌حال کاربران در صورت تمایل به بررسی دستی موضوع می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH