مشخصات کلیدی گوشی ردمی K80 پرو منتشر شد

سری ردمی K70 شامل 3 گوشی هوشمند مختلف با اسامی ردمی K70e، ردمی K70 و ردمی K70 پرو است. این سه گوشی به‌ترتیب از تراشه‌های Dimensity 8300، اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کنند. بر اساس پیش‌بینی‌ها کمپانی شیائومی در ماه جولای امسال از گوشی ردمی K70 اولترا با تراشه Dimensity 9300 پلاس در کشور چین رونمایی خواهد کرد.

در ادامه برند چینی، توجه خود را روی سری ردمی نوت 14 و ردمی K80 پرو متمرکز خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی‌ها در 3 ماهه پایانی سال جاری میلادی معرفی شوند. اکنون مدت‌ها پیش از عرضه ردمی K80 پرو یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station فهرست مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرده است.

این افشاگر بدون اشاره به نام دستگاه مدعی شده که گوشی آینده از برند فرعی شیائومی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بوده و از یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر اولد تخت با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد.

بر اساس شایعات ردمی K80 پرو که احتمالا طی ماه نوامبر در بازار چین عرضه می‌شود؛ از این مشخصات فنی برخوردار خواهد بود. جزئیات مربوط به رم، حافظه داخلی و پیکره‌بندی دوربین این گوشی هنوز فاش نشده است.

بر اساس گزارش‌ها ردمی K80 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی همانند مدل پرو از نسخه استاندارد نمایشگر اولد تخت با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره‌برداری نماید.

ردمی K80 پرو احتمالا همانند ردمی K70 پرو از یک دوربین تله‌فوتو استفاده خواهد کرد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا ردمی برای مدل معمولی ردمی K80 نیز از ماژول تله‌فوتو بهره خواهد برد یا خیر.

به گفته یک افشاگر دیگر، هر دو گوشی دارای طراحی جدیدی در قسمت پشتی خود خواهند بود. بعلاوه هر دو مدل از نوعی گلس جدید روی پنل پشتی خود استفاده خواهند کرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ ردمی روی توسعه گوشی‌های سری ردمی نوت 14 پرو نیز کار می‌کند. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که ردمی نوت 14 پرو مجهز به یک پنل آمولد با رزولوشن 1.5K، تراشه اسنپدراگون 7s نسل 3 و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH