22 قاب زیبا و خاص برای محافظت از آی‌فون 6 پلاس! (تصویر همه قاب‌ها)

با آغاز فروش آی‌فون 6 و آی‌فون 6+ همانند هر سال، صف‌های بلندی برای خرید اسمارت فون‌های جدید اپل ایجاد شد. اما هنوز دو روز از شروع فروش رسمی نگذشته بود که زمزمه‌هایی از ورود این محصول به ایران به‌گوش رسید؛ به‌دلیل اینکه محصولات به‌صورت غیر رسمی وارد کشور شدند، نسبت به سایر پرچم‌دار‌ها دارای قیمت بالایی بودند، اما همچنان این اسمارت فون‌ها مشتریان خاص خود را دارند.

iphone-6-9

حال اگر قصد داشته باشید چند میلیون تومانی را برای خرید آیفون 6+ بپردازید، بهتر است وظیفه حفاظت از اسمارت فون خود را به قاب‌های محافظ بسپارید. کاور‌ها و قاب‌های محافظ اکنون تبدیل به یک وسیله بسیار معمول و عادی شده‌اند و اغلب کاربران زیبایی اسمارت فون خود را در زیر چنین قاب‌هایی مخفی می‌کنند. اما در میان این ابزار‌های محافظ، برخی نیز هستند که با دقت بسیار بالایی طراحی شده‌اند تا علاوه بر این که زیبایی اسمارت فون را مخفی نمی‌کنند، بلکه خود دارای یک طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند.

در ادامه تصاویری از قاب‌ و کاور‌های محافظ آی‌فون 6+ قرار داده شده است که بر روی برخی از آن‌ها تصاویر بسیار زیبایی از طرح‌ها و حیوانات مختلف چاپ شده است که می‌توانند گزینه بسیاری خوبی برای محافظت از آی‌فون 6+ شما باشند.

Classic-Folio-for-iPhone-6-Plus-34 Case-Mates-Brilliance-Case-80 Case-Mates-Brushed-Aluminum-case-40 Griffin-Identity-Performance-39 Society6-The-Greatest-Adventure-35 Society6-Flight-of-the-Elephants-35 Society6-Nada-Brahma-35 Society6-SKULL-2-35 Speck-CandyShell-Inked-coming-soon Spigen-Neo-Hybrid-34 Uncommon-Rainbow-27 Speck-CandyShell-Grip-39 Rokform-aluminum-case-with-mount-109 Otterbox-Defender-69 Grovemade-walnut--amp-leather-case-129 Incipio-Rival-29 Official-Apple-iPhone-6-Plus-leather-case-49 Griffins-Identity-Traction-34 Official-Apple-iPhone-6-Plus-silicone-case-39 Griffin-Reveal-19 Dodocase-Leather-Back-Camera-protector-19 Case-Mates-Botanical-Floral-Folio-Wristlet-45

4 در مورد “22 قاب زیبا و خاص برای محافظت از آی‌فون 6 پلاس! (تصویر همه قاب‌ها)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH