سامسونگ با سری جدید Galaxy A وارد بازار گوشی‌های فلزی می‌شود!

پس از عرضه گلکسی آلفا از سوی سامسونگ با بدنه‌ای فلزی، این کمپانی هم اکنون در فکر تولید و عرضه نسخه‌های دیگری از این محصول است. البته محصولات جدید سامسونگ پرچم‌دار نبوده و همگی گوشی‌هایی میان رده خواهند بود.

SM-A500-GALAXY-A5-6

طبق شایعات منتشرشده، این سری جدید با نام اختصاری A عرضه می‌شود. اعضای این خانواده با نام‌های A3 ،A5 و A7 به بازارهای جهانی ورود پیدا می‌کنند. طبق اعلام سامسونگ، اولین عضو این خانواده، محصولی ساده بوده و از مشخصات پایینی بهره‌مند خواهد بود؛ اما امکان دارد که آخرین عضو یعنی A7 کمی پیشرفته‌تر باشد و مشخصاتی در حد یکی از اعضای خانواده Galaxy S را یدک بکشد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ در صورت پیدا کردن بازار مناسب برای این سری جدید، استراتژی خود را عوض کرده و برنامه‌های جدیدی را برای خانواده A پیاده کند.

طبق آخرین شایعات موجود، A7 هم اکنون در دست تولید بوده و در کشور هند در حال گذراندن مراحل آزمایش نهایی است. موضوع دیگری که در بین این اخبار درز کرده، قیمت نهایی سری A است. شایعات نشان می‌دهد که گلکسی A3 با قیمتی در حدود 350 تا 400 دلار، گلکسی A5 با قیمتی در حدود 400 تا 450 دلار و نهایتا عضو آخر این خانواده یعنی A7 با قیمتی در حدود 450 تا 500 دلار عرضه خواهد شد.

هر سه مدل جدید این کمپانی کره‌ای، قابلیت مکالمه در بستر شبکه 4G LTE را داشته و از جدیدترین قابلیت‌های ارتباطی نیز بهره می‌برند. باید منتظر بود و دید که آیا جدیدترین محصولات فلزی سامسونگ بازار موفقی را پیش رو خواهند داشت یا خیر؟

5 در مورد “سامسونگ با سری جدید Galaxy A وارد بازار گوشی‌های فلزی می‌شود!”

  1. چند روز هست که هیچ مطلبی از آقای مجتبی مسکینی دیده نمیشه . خواستم ببینم کسی خبری ازش نداره ؟
    آقای پیمان گل کار هم خیلی کم پست میذاره
    امیدوارم این دو عزیز بیشتر پست بذارن که الحق بدون تعصب می نویسن !

    1. محمد سعید بهمنی

      آقا مجتبی مشکلی براشون پیش اومده و کمی درگیر هستند!
      انشالله به زودی با بررسی های جدیدی برمیگردن!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH