تبلت جدید فون پد ایسوس وارد بازار ایران شد!

FE375CG

نسل جدید Fonepad 7 ایسوس با نام FE375CG با قابلیت تماس تلفنی، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان و پردازنده 64 بیتی به زودی در بازار ایران و با گارانتی آوات عرضه خواهد شد.

تبلت اندرویدی FE375CG ایسوس که چندی پیش در نمایشگاه کامپیوتکس 2014 تایوان رونمایی شد، نسبت به نسل قبلی سبک‌تر شده و طراحی حاشیه دور صفحه نمایش نیز به کمتر از 6 میلی‌متر کاهش یافته است.

در قلب نسل جدید Fonepad 7 پردازنده چهار هسته‌ای و 64 بیتی اتم اینتل یعنی Z3560 با فرکانس 1.83 گیگاهرتزی قرار داده شده است. این تبلت در حالت تماشای فیلم تا 10.5 ساعت و در حالت مکالمه 3G  تا 20 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

صفحه نمایش 7 اینچی این تبلت از نوع IPS و دارای رزولوشون 800×1280 پیکسل است. از دیگر مشخصات فون پد جدید ایسوس می‌توان به دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فناوری PixelMaster و دو اسپیکر استریو در جلوی تبلت با فناوری SonicMaster اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، FE375CG که با گارانتی آوات روانه بازار شده است، دارای دو ظرفیت 8 و 16 گیگابایتی است و با اسلات Micro SD ظرفیت آن تا 64 گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

این تبلت تنها 299 گرم وزن و کمتر از 10 میلی متر ضخامت دارد و به دلیل حاشیه‌های باریک آن (narrow bezel) باعث شده که راحت بتوانید با یک دست از آن استفاده کنید.

Fonepad 7 جدید که در رنگ‌های متنوع مشکی، سفید، طلایی و قرمز عرضه می شود، به صورت پیش فرض نسخه اندروید 4.4 کیت کت را به یدک می کشد و ایسوس رابط کاربری ZenUI خود را نیز به همراه آن عرضه کرده است.

2 در مورد “تبلت جدید فون پد ایسوس وارد بازار ایران شد!”

  1. حسین قنبری

    گوشی های زن فون 4و5بعد از این رونمایی شده بودن .پس دیر تر وارد ایران میشه.
    من که منتظر memo pad 7me572هستم فوق العاده با بدنه فلزی.پردازنده64بیتی.صفحه فول اچ دب

  2. پس گوشی های زنفون چی نمیاد؟
    یه خبری چیزی ازشون نیست؟
    اگه نمیان ما بریم سراغ گزینه های دیگه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH