دو گوشی ویندوزفونی اما ارزان که به راحتی می‌توانید آن‌ها را داشته باشید!

امروزه بازار تلفن‌های هوشمند تنوع بسیار زیادی دارند و طیف وسیعی از قیمت‌ها را شامل می‌شوند. در کنار تلفن‌های گران چون آی‌فون همیشه مدل‌های ارزان‌تری نیز هستند تا همه مردم با هر توان خریدی بتوانند از تلفن‌های هوشمند استفاده نمایند. تا کنون گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت بسیاری را در بازار دیده‌ایم اما امروز شرکت کوچکی را برای شما معرفی می‌کنیم که شاید تا به حال اسمش را نیز نشنیده باشید اما با تخصصی که در تولید تلفن‌های ارزان قیمت و اقتصادی با سخت افزار مناسب دارد توانسته نظر بسیاری از کسانی که نمی‌خواهند زیاد برای خرید یک تلفن هوشمند خرج کنند، جلب خود نماید.

کمپانی ناشناس BLU به تازگی اقدام به فروش تلفن‌های ارزان قیمت ویندوزی در فروشگاه اینترنتی آمازون کرده که با دو تلفن ارزان قیمت جدید آن در ادامه آشنا خواهید شد.

blu

اولین تلفن از دو گوشی جدید این شرکت Win HD نام دارد که با صفحه‌نمایش 5 اینچی، رم یک گیگابایتی در کنار پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2Ghz برای هر هسته انتخاب مناسبی برای یک تلفن ارزان قیمت ویندوزی است. البته پشتیبانی از شبکه 4G هنوز در این تلفن در نظر گرفته نشده است. بلندگوهای قرار گرفته در بالای دستگاه نیز ما را به یاد تلفن‌های سری دیزایر اچ‌تی‌سی می‌اندازد. قیمت در نظر گرفته شده برای Win HD تنها 179 دلار است که برای چنین سخت افزاری بسیار مناسب به نظر می‌رسد. قبلا نیز تلفن‌های اندرویدی ارزان قیمتی را از این کمپانی دیده بودیم.

27_blu-win-jr-01_story

تلفن ویندوزی بعدی نیز Win Jr نام دارد که با صفحه‌نمایش چهار اینچی خود فقط 89 دلار قیمت گذاری شده است. از مشخصات آن نیز می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای 1.2Ghz و دوربین 5 مگا پیکسلی اشاره کرد. نسخه Windows 8.1 در این تلفن استفاده شده است که باز هم امکان اتصال به شبکه 4G را ندارد. قابلیت پشتیبانی از حافظه microSD نیز از دیگر مشخصات Win Jr است.

5 در مورد “دو گوشی ویندوزفونی اما ارزان که به راحتی می‌توانید آن‌ها را داشته باشید!”

  1. فقط باید از نوکیا ویندوزفون خرید . کافیه یه سری به مشکلات کسانی که اچ تی سی ویندوزی گرفتن بزنید و متوجه میشین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH