با نوکیا لومیا 735، دیگر نگران زاویه پوشش در عکاسی سلفی نباشید!

با بالا گرفتن تب عکاسی سلفی، اکنون در شبکه‌های اجتماعی به وفور می‌توانیم تصاویر سلفی دوستان و آشنایان خود را مشاهده کنیم؛ اما این عکس‌ها خالی از ایراد نیستند و گاهی تصویر کراپ یا بریده شده به‌نظر می‌آید.

حال نوکیا (مایکروسافت) در یک ویدیو تبلیغاتی اقدام به نمایش این ایراد کرده است که چنین تصاویر بریده شده‌ای چقدر می‌توانند زشت و ناخوش آیند باشند.

lumia-735

اکنون اغلب کمپانی‌ها، دوربین مکالمات تصویری اسمارت فون‌ها را با مگاپیکسل بالا می‌سازند تا تصاویر سلفی کاربران دارای کیفیت مناسب باشد. اما نوکیا در لومیا 735 لنزی قرار داده است که زاویه پوشش زیادی دارد که مزیت آن این است که چهره سوژه‌ها ناقص ثبت نخواهد شد و تقریبا تمام تمرکز نوکیا در این تیزر تبلیغاتی بر روی همین موضوع بوده است.

البته ناگفته نماند که اچ‌تی‌سی وان نیز دارای زاویه دوربین عریضی است و پرچم‌دار فعلی این کمپانی نیز از یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمات تصویری بهره می‌برد.

حال بیایید به تماشای تیزر تبلیغاتی لومیا 735 بنشینیم.

لومیا 735 اسمارت فونی میان‌رده است که تمام تمرکز خود را به عکاسی سلفی اختصاص داده و مناسب افرادی است که زیاد به این صورت عکاسی می‌کنند. همانند سایر برادران، این گوشی نیز از سیستم عامل ویندوز فون بهره می‌برد که در کنار سخت افزار معمولی می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز‌های روزمره باشد.

1 در مورد “با نوکیا لومیا 735، دیگر نگران زاویه پوشش در عکاسی سلفی نباشید!”

  1. باب سری وان اچ تی سی که خیلی وقته داره روی عکس سلفی کار میکنه نوکیا هم خوبه که وارد این پروسه بشه رقابت که زیاد بشه محصولات با کیفیت تر میشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH