دوربین کوچک و جالب اچ‌تی‌سی RE را بیشتر بشناسید!

HTC-RE

ساعاتی پیش کمپانی اچ‌تی‌سی از دوربینی بسیار کوچک به نام RE رونمایی کرد. در ادامه مشخصات این دوربین را با یکدیگر از نزدیک مرور می‌کنیم.

RE: زندگی را با دید کامل تجربه کنید

در طراحی RE، همان نوآوری و فلسفه طراحی مختص اچ‌تی‌سی به کار رفته است تا با رسیدن به طبقه بندی جدیدی از محصولات و بازنگری در صنعت عکاسی به نیازهای امروز و تمایلات فردای کاربران، پاسخگو باشد.

با طراحی استوانه‌ای مینیاتوری و زیبای RE، این دستگاه به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد. دیگر نگران از دست دادن لحظه‌های مهم به واسطه عدم مهارت در انتخاب حالت صحیح عکاسی، نباشید. سنسور داخلی تشخیص قرارگرفتن در دست RE، دستگاه را  به محض اینکه (آن را) در دست بگیرید، فعال می‌کند و شما را از دکمه روشن و خاموش بی نیاز خواهد ساخت. دکمه شاتر لمسی و بزرگ این دستگاه با یک فشار عکس را ثبت می‌کند و با نگهداشتن طولانی‌تر، حالت فیلم‌برداری را فعال خواهد نمود که این روش، راه حلی ساده و مفرح برای ثبت عکس و فیلم‌هایی با کیفیت بالاست.

برای لحظه‌هایی که اهمیت زیادی دارند و در آن می‌خواهید در قلب اتفاقات باشید و فقط ناظری از پشت دوربین به نظر نرسید، RE یک راه چاره است! با استفاده از سنسور   ۱۶ مگاپیکسلی CMOS با رزولوشن بالا، فیلمبرداری با کیفیت (Full HD (1080p و لنز ۱۴۶- درجه‌ای Wide-angle در این دستگاه، روزهای مخفی ماندن شما در پشت چشمی دوربین در حالی‌که فرزندتان برای اولین بار در زمین ورزشی مدرسه بازی می‌کند و یا اولین گل برنده خود را میزند، تمام می‌شود!

با استفاده از RE و قابلیت ضبط با دور آهسته (slow motion) و ضبط با دور تند (time-lapse) خلاقیت‌های درونی خود را شکوفا کنید و اگر می‌خواهید عکس‌هایی زیبا از زیر آب بگیرید، با RE می‌توانید این کار را بدون نیاز به محفظه یا لایه پوششی انجام دهید، زیرا RE در مقابل آب مقاوم است. برای استفاده از RE نیازی نیست شما حرفه‌ای باشید، تنها از تخیل خود استفاده کنید.

Htc-re+

RE: با یک کلیک اشتراک گذاری کنید

وقتی عکس‌ها و فیلم‌ها خیلی عالی باشند، نباید آن‌ها را در گوشه‌ای فراموش کرد.  RE با استفاده از اپلیکشن REapp به گوشی شما وصل می‌شود و عکس‌ها و ویدیوهای شما را به‌وسیله WiFi و بدون سیم منتقل می‌کند و شما می‌توانید فقط با فشار یک دکمه به تمامی آنها دسترسی داشته و به اشتراک بگذارید. این برنامه بر روی iOS و Android قابل استفاده است. همچینین این نرم‌افزار برای ذخیره سازی لحظه‌های با ارزش شما بر روی تلفن همراه یا ابر (cloud) نیازی به تغییر تنظیمات و یا هماهنگ سازی با کامپیوتر ندارد. RE با Zoe-app به خوبی هماهنگ شده و مجموعه‌ای از برجسته نمایی ویدیویی کاملا حرفه ای را برای‌تان درست می‌کند. و خبر خوب اینکه، به زودی می‌توانید ویدیو های تولید شده با RE را در شبکه‌های اجتماعی اشتراک فیلم بگذارید و در لحظه زندگی کنید.

برای راحتی هر چه بیشتر، شما قادر هستید کنترل کامل دستگاه را از راه دور و از طریق اپلیکشن آن در اختیار بگیرید و از تلفن هوشمند خود جهت کنترل چشمی در RE  استفاده کنید.

RE: فرصت‌های نامحدود

RE نوع جدیدی از دوربین است، مدل تازه‌ای که دریچه تازه‌ای به دنیایی از امکانات خلاق به روی شما می‌گشاید. دوربینی که به مرور پیشرفته‌تر خواهد شد. برای رسیدن به انعطاف پذیری بیشتر و قابلیت‌های بهتر، نرم‌افزارهای این دستگاه به حالت متن باز نوشته شده‌اند (Open API/SDK) و امکان ایده پردازی‌های خلاقانه برای این دستگاه را به برنامه نویسان می‌دهد.

2 در مورد “دوربین کوچک و جالب اچ‌تی‌سی RE را بیشتر بشناسید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH