لنوو Yoga 3 Pro را معرفی کرد،این بار سبک‌تر و باریک‌تر

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

خانواده جدید چیپ‌های پردازشی اینتل را که به تازگی معرفی شدند، به خاطر دارید؟ چیپ‌هایی که این امکان را فراهم می‌آورند تا لپ‌تاپ‌ها از این به بعد بسیار سبک‌تر و باریک‌تر باشند. پس خود را آماده کنید تا در تعطیلات سال جدید میلادی یک گروه بزرگ از گجت‌ها را با طراحی بسیار فشرده مشاهده کنید. اما آنچه اکنون می‌خواهیم در مورد آن بگوییم، اولترابوک جدید لنوو به نام Yoga 3 Pro است که امروز با بدنه‌ای 14 درصد سبک‌تر و 17 درصد باریک‌تر معرفی شد. حالا وزن این اولترابوک تنها به 2.62 پوند معادل 1.19 کیلوگرم رسیده است که این عدد زمانی شگفت‌انگیزتر می‌شود که بدانیم یک نمایشگر 13 اینچی روی آن قرار داده شده است. این اعداد و ارقام پیشرفتی بزرگ را نسبت به Yoga 2 نشان می‌دهد که وزنی معادل 3.06 پوند داشت.

yoga_new-686x380

از جهات دیگر تقریبا این نسخه تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد و از همان نمایشگر با رزولوشن 3200×1800 پیکسل استفاده می‌کند و طراحی بدنه و صفحه‌کلید دقیقا همان طراحی به کار رفته در Yoga 2 است. و صد البته که این اولترابوک هنوز نام یوگا را یدک می‌کشد که به معنای امکان چرخش صفحه‌نمایش آن تا 360 درجه است که می تواند آن را به یک تبلت تبدیل کند. این بار باتری این دستگاه تا بیش از 9 ساعت دوام می‌آورد؛ میزانی که ما در یوگا 2 حتی به آن نزدیک هم نشدیم. برای این دستاورد باید از چیپ‌های کم‌مصرف و کوچک Intel Core M ممنون باشیم که با مصرف کم خود از منابع انرژی لپ‌تاپ به عمر بیشتر باتری کمک فراوانی می‌کند.

همچنین امروز لنوو از ThinkPad Yoga 14 خود نیز رونمایی کرد که مثل نسخه قبلی می‌توان نمایشگر آن را از صفحه‌کلید جدا کرد و به عنوان یک تبلت مجزا مورد استفاده قرار داد. اما علاوه بر یک اولترابوک با صفحه نمایش بزرگ، شما با خرید این دستگاه مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی را نیز در اختیار خواهید داشت که شامل چیپ گرافیکی مدل NVIDIA GeForce 840 و یک ترابایت حافظه داخلی و همچنین 8 گیگابایت فضای رم است.

هر دو لپ‌تاپ معرفی شده تا پایان این ماه عرضه خواهند شد و قیمت در نظر گرفته شده برای Yoga 3 Pro معادل 1349 دلار و برای Thinkpad Yoga 14 رقم 1199 دلار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH