موتورولا دروید توربو، هوشمندی با یک باتری 3900 میلی آمپری!

دیروز بود که خبری از باتری غول آسای موتورولا دروید توربو شنیدیم، گفته می‌شد که باتری این هوشمند می‌تواند در 3 ساعت به طور کامل شارژ شود. البته این زمان برای باتری‌های معمولی اسمارتفونها چندان هم سریع نیست، اما وقتی بحث از باتری دروید توربو می‌شود قضیه فرق می‌کند.

باتری موتورولا دروید توربو قرار است یک نوع 3900 میلی آمپری باشد. این خبر جایی در چین گزارش شده و هنوز از صحت صد درصدی آن مطمئن نیستیم. البته مدل این هندست در پایگاه داده‌ها، EQ40 اعلام شده بود که با باتری در اخبار تطابق دارد.

از باتری که بگذریم، دروید توربو دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2560×1440 پیکسل است، یک دوربین پشتی 21 مگاپیکسلی دارد، رمش 3 گیگابایت است و یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 805 با فرکانس 2.7 گیگاهرتز در قلبش می‌تپد. مثل دیگر مدلهای دروید، این مدل هم برای Verizon Wireless قابل دسترس خواهد بود.

این هوشمند 28ام یا 29ام اکتبر به طور رسمی معرفی خواهد شد.

Motorola-DROID-Turbos-battery-plus-images-from-its-User-Guide

 

4 در مورد “موتورولا دروید توربو، هوشمندی با یک باتری 3900 میلی آمپری!”

  1. سلا بر همه دوستان.
    داداشا من از زمانی که گوشی های ساده تو بازار بودن گوشی فروش بودم به نظر من اون موقعی که اندروید نبود موتورولا بهترین گوشی های بازار بود الانم از همه ی اندرویدا بهتره حتی تو تعمیرهم من خیلی کمتر از بقیه ی برندا دیم که واسا موتورولا مشکل پیش بیاد.
    این نظر من بود بدون تعصب

  2. قطعا یکی از بهترین اسمارت فونهای بازاره. صفحه نمایش QHD بایدم همچین باتری داشته باشه.منکه میخام z3 بخرم وگرنه منتظر میشدم این بیاد بخرمش. البته مارک سونی یه حس دیگه ای به آدم میده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH