در یک نگاه: اخبار فناوری در روزی که گذشت

قصد داریم از این به بعد در یک پست جامع، آخرین اخبار دنیای فناوری در روزی که گذشت را برای شما در یک نگاه کوتاه معرفی کنیم. بدین طریق می‌توانید مهم‌ترین عناوین روز را به سرعت مرور کرده و در کمترین زمان ممکن، بیشترین اطلاعات را بدست بیاورید. امیداریم با نظرات سازنده و کاربردی خود ما را همراهی کنید. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یک خبر خاص هستید، در قسمت نطرات تیتر آن را اعلام کنید و منتظر خبر کامل آن باشید. پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

  • اولین خبر را با اطلاعیه‌ای از شرکت شارپ مبنی بر ارسال نمایشگرهای آی‌فون نسل جدید که در ماه آگوست برای شرکت اپل فرستاده خواهند شد شروع می‌کنیم. متاسفانه این شرکت از دادن هرگونه اطلاعات بیشتر خودداری کرده است.

  • خبر بعدی در مورد مقررات جدید برای فروش بازی‌های رده بندی شده در بریتانیا حکایت دارد. طبق این قانون فروشندگانی که بازی‌های رده‌بندی شده برای سنین مختلف (12 سال – 16 سال و 18 سال به بالا) را به خریدارانی پایین‌تر از سن مشخص شده بر روی محصول بفروشند، می‌توانند تحت پیگرد قانونی قرار گیرند و حتی بازداشت شوند.
  • یک محصول جدید برای علاقه‌مندان به موسیقی حتی در حمام! iShower برای آی‌فون، آی‌پاد و آی‌پد وبرخی تلفن‌های اندرویدی طراحی شده است و با استفاده از بلوتوث اقدام به پخش صدا می‌کند. ویژگی اصلی این بلندگو ضد آب بودن آن و برد 200 فوتی‌اش می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه قابلیت پخش 15 ساعت کار مداوم فقط با استفاده از 3 باتری قلمی، امکان سینک با 5 دستگاه بصورت همزمان و دکمه های پخش/وقفه/ترک بعدی و قبلی و …. می‌باشد. این اسپیکر را با قیمت 100 دلار می‌توان از سایت لینک شده در خط اول خریداری کرد.

  • تحلیلگران فروش 59 میلیونی آی‌فون نسل بعد را پیش بینی می‌کنند. لینک

  • نظر شما راجع به تی شرتی که بتوانید در اینترنت با آن وبگردی کنید و برنامه‌ریزی روزانه‌تان را با آن انجام بدهید چیست؟ فعلا در حد آزمایش است ولی مطمئنا Tshirt OS می‌تواند یک تحول و پیشرفت برای فناوری حساب بشود.

  • 83 میلیون کاربر فیس‌بوک وجود خارجی ندارند و نامعتبر هستند. همچنین امروز ارزش سهام فیس‌بوک به پایین‌ترین میزان خود از ابتدا رسید. 19.91$ برای هر سهم!

  • Douglas Satzger طراح قبلی آیفون می‌گوید: قرار بود آی‌فون با صفحه نمایش منحنی تولید شود البته اگر هزینه تولید آن کمتر می‌شد.
    دعواهای سامسونگ و اپل باعث شد بسیاری از رازهای این دو شرکت برملا شود. این هم یکی از آنها!

  • وب‌سایت MyLife: زندگی مجازی خود را کنترل کنید. با استفاده از این وب‌سایت می‌توانید تمام زندگی مجازی خود را از جمله، فیس‌بوک، لینکدین و توییتر را به حساب های خود در جی‌میل، یاهو میل، هات میل و AOL پیوند بزنید.

  • احتمالا اگر از کاربران اپل باشید و از سرویس ابری اپل استفاده می کردید، ای‌میل هشدار مبنی بر بسته شدن سایت Mobile Me و درخواست برای انتقال اطلاعاتتان به سرویس iCloud را دریافت کرده‌اید. حال اپل به وعده خود عمل کرده و این سرویس را دیروز به iCloud انتقال داد.

  • وال استریت ژورنال: مذاکرات اپل و توئیتر برای سرمایه گذاری فقط یک ایده بود و این دو شرکت بزرگ تنها برای سینک و همکاری‌های بیشتر تلاش می‌کنند و اپل قصد سرمایه گذاری خاصی را ندارد.
  • شارژ بی‌سیم تلفن همراه هوشمند خود در اتومبیل شخصی: کمپانی کرایسلر از امکان جدیدی رونمایی کرده که می‌توانید باتری تلفن همراه خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنید. البته با قیمت ناقابل 200 دلار!
  • یک خبر از مایکروسافت: بعد از انتشار خبر اینکه مایکروسافت ویندوز 8 را در اختیار شرکت‌های معتبر سخت افزاری و نرم‌افزاری گذاشته است، این شرکت امروز اعلام کرد حاضر به ثبت نام اپلیکیشن‌های پولی مخصوص مایکروسافت می‌باشد. این ویندوز قرار است در کمتر از 3 ماه دیگر در دسترس کاربران قرار بگیرد. هم اکنون در وب استور مایکروسافت بیش از 450 اپلیکیشن با منوی مترو ثبت شده است.

  •  یک وب‌سایت از عرضه افزونه‌هایی فیزیکی برای آی‌مک اپل خبر داده است که در نوع خود می‌توانند جالب باشند.

  • از بلندی صدای آی‌فون خود راضی نیستید؟ Seedio می‌تواند به شما کمک کند. البته قابل توجه کسانی که از چند آی دیوایس بصورت همزمان بهره می‌برند چون این نرم‌افزار باعث تقویت بلندگوی شما نمی‌شود، ولی می‌توانید بوسیله آن صدای پخش شده بر روی یکی از ابزارهای اپلی خود را از طریق این نرم‌افزار بطور هم زمان که با ابزار دیگرتان به یک شبکه وایرلس متصل‌اند، پخش کنید. این نرم افزار در آیتونز رایگان است.

  • چند تصویر هم از Google Street به روایت ASCII

 

منتظر نظرات شما هستیم…

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

3 در مورد “در یک نگاه: اخبار فناوری در روزی که گذشت”

    1. راستش را بخوایید، خود من هم از وجود این همه اخبار مربوط به اپل تعجب میکنم. به هر حال سعی میکنیم بدون تعصب خاصی، همه اخبار روز و جالب را از همه شرکت های بزرگ تقدیم شما کنیم. ولی فعلا باید عذر ما را بپذیرید که مقدار عظیمی از اخبار، حتی در خبرگزاری های مرجع و معتبر، مربوط به اپل میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH