سامسونگ Galaxy Golden 2 یک گوشی تاشو قدرتمند خواهد بود!

Samsung-Galaxy-Golden

شاید بسیاری از شما هنوز در مورد تلفن سامسونگ Galaxy Golden چیزی نشنیده باشید. این تلفن که سال گذشته توسط سامسونگ معرفی شد یک مدل تاشو بود که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کرد. گلکسی گلدن فقط در بخش‌هایی از آسیا به فروش می‌رسد، شاید به این خاطر که سامسونگ به موفقیت جهانی آن امیدی نداشته است.

اما به تازگی خبرهایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه قرار است سامسونگ نسخه دوم این تلفن هوشمند را به زودی معرفی کند که خبر خوبی برای طرفداران این نوع طراحی تاشو است.

این تلفن از نسخه 4.4 سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند و مثل مدل قبلی دو نمایشگر دارد، یکی در قاب پشتی و دیگری در بخش داخلی آن! هر دو این نمایشگرها 4.6 اینچی هستند و رزولوشنی برابر با ۱۲۸۰x۷۶۸ دارند. پردازنده این تلفن از نوع اسنپدراگون 801 و چهار هسته‌ای با سرعت 2.5 گیگاهرتز است که با 2 گیگابایت فضای رم و چیپ گرافیکی Adreno 330 نیز همراه است. همچنین Galaxy Golden 2 یک دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر 4K نیز دارد درحالی‌که دوربین جلویی نیز 2 مگا پیکسل در نظر گرفته شده است. هنوز اطلاعاتی از حافظه و باتری این تلفن منتشر نشده است.

گلکسی گولدن 2 از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند و ابتدا در چین رونمایی می‌شود. هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ برنامه‌ای برای فروش آن در سایر کشورها هم دارد یا خیر؟

f

 

این یک تلفن تاشو بسیار قدرتمند به همراه اندروید 4.4 است. نظر شما در مورد آن چیست؟

 

1 در مورد “سامسونگ Galaxy Golden 2 یک گوشی تاشو قدرتمند خواهد بود!”

  1. باسلام
    به نظرم اگه بیاد تو ایران خیلی استقبال بشه
    چون هنوز خیلی کاربران با اندازه و ترکیب گوشیهای هوشمند کنار نیامدند و هنوز دنبال یک گوشی باظاهر کلاسیک و کیبرد دار هستند.
    البته قیمتش هم مهمه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH