8 دستگاهی که بهترین وسیله برای جاسوسی هستند!

با پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیر شدن آن در جهان و همین‌طور افزایش خطرات جاسوسی از افراد توسط این ابزارها، بر آن شدیم تا شما را با بخش کوچک و پرکاربردی از این ابزارهای جاسوسی آشنا کنیم.

مسدود‌کننده دستی تلفن‌همراه

phone-jammer-2
این دستگاه دو‌کاره هم می‌تواند کاربرد جاسوسی و هم ضد‌ جاسوسی داشته باشد. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به مسدود کردن کلیه باندهای شبکه‌های سلولی ، مسدود کردن بلوتوث و وای‌فای و همین‌طور تداخل در دوربین‌های مداربسته اشاره کرد. محدوده تحت پوش این مدل‌ها 30 الی 50 متر است.

خودکار

spy-pen-2

اشتباه نکنید این یک خودکار ساده نیست! این خودکار مجهز به یک دوربین با زاویه باز و یک شیار کارت حافظه میکرو است و برای اسکن مدارک، عکاسی و ضبط فیلم و صدا از آن استفاده می‌شود.

تهویه هوا

air-freshener-2 این تهویه هوا مجهز به یک دوربین ضبط صدا و تصویر است و می‌تواند در هر مکانی قرار بگیرد و اطلاعات را به صورت وایرلس بر روی شبکه 2G یا 3G ارسال نماید.

کی‌لاگر‌های سخت افزاری

keylogger-2
این کی‌لاگرها معمولا از کانکتورهای PS2 یا USB استفاده می‌کنند و رابط بین کی‌بورد و کامپیوتر می‌شوند. این کی‌لاگر دارای حافظه داخلی و سیستم عامل (در مدل‌های پیشرفته‌تر) است. تمامی اطلاعات ورودی از کی‌بورد بر روی آن ذخیره و در زمان تعیین شده به مکان مشخص (مانند ایمیل جاسوس یا دیتابیس خاص) ارسال می‌شود.

دوربین دید در شب

night-vision-2

این دوربین با استفاده از تقویت فوتون‌های نور و یا ارسال و دریافت مادون‌قرمز در تاریکی شب جزئیات زیادی را به نمایش می‌گذارد.

گوگل گلاس

project-glass-2
دستگاهی که بسیار از شما آن را به عنوان یک ابزار پیشرفته برای انجام کارهای روزانه می‌شناسید. اما همین ابزار اگر در دست یک خلافکار، جاسوس و یا حتی اگر هک شود و اطلاعات دوربین آن لحظه به لحظه ارسال شود (چیزی که دور از ذهن نیست)، می‌تواند یک ابزار جاسوسی باشد. به تازگی هم مشخص شده دلیل تاخیر در عرضه این دستگاه مخالفت با کاربرد جاسوسی آن توسط دولت‌هاست.

آمپلی فایر همراه

motokata-2
این دستگاه نیز همانند دوربین دید درشب (که باعث تقویت حس بینایی میشد) باعث تقویت حس شنوایی می‌شود و تا 50 دسی‌بل به قدرت شنوایی می‌افزاید. با این قدرت می‌توانید پچ پچ دو نفر را در فاصله 30 متری به‌راحتی بشنوید گویی در کنار آن‌ها نشسته‌اید.

سکه

b308_hollow_spy_coins1
این سکه‌ها دارای یک محفظه مخفی برای جاسازی اشیا، از جمله کارت‌های حافظه هستند. وزن، ابعاد و جنس این سکه‌ها دقیقا با سکه اصل برابر است.

15 در مورد “8 دستگاهی که بهترین وسیله برای جاسوسی هستند!”

  1. عالی بود!
    ولی کاشکی میتونستیم از همین برنامه اون چیزهایی رو که خوشمون اومده بخریم ولی باز هم عالی بود و متشکرم.

  2. من از همه ی چیز های شما خوشم امد و می خواهم یکی از همشون به من بدید حتی کیفش کلان اگه بگم یک یک می خواهم

  3. اگه ممکنه یه دونه تعقیب و یه دونه ضبط صدا و اگه باشه تصویر تو خونه خودم .خیلی خیلی واجبه .ممنون

    2
    3
      1. مسافر زندگی

        سلام لطفا بمن هم بگین قضیه تعقیب کننده چیه و دقیقا چکار میکنه و اگه درمورد این دستگاه میکروفن شنود هم چیزی میدونین بگین لطفا

  4. سلام ، من برای کنترول همسرم ، نیازمند ظبط صدا و تصویر ایشان ، در زمانی که منزل نسیتم
    درخواست بیشنهاد دستگاه و قیمّت را لطفا إعلام نمایید
    در ضمن ، نمیخواهم همسرم متوجه نصب و یا وصل باشد ، حداقل کم حجم و کوچک باشد
    لطفا تماس بگیرید

    5
    20

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH