5 بازی و برنامه جدید که بیشترین تعداد دانلود را داشته‌اند

سعی ما بر این است هر هفته برنامه‌های پرطرفدار و جدید همان هفته را که در فروشگاه‌های بزرگ نرم افزاری مانند آی‌تیونز، گوگل‌پلی و آمازون از استقبال بیشتری برخوردار بوده‌اند به شما معرفی کنیم. این هفته 5 بازی و برنامه جدید برای شما انتخاب کرده‌ایم که در طول هفته گذشته بالاترین دانلود را در این فروشگاه‌ها داشته‌اند.

Angry Birds Transformers

screen480x480-(2)

در دنباله سری بازی‌های پرطرفدار شرکت Rovio، هفته گذشته این بازی معرفی شد و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه آی‌تیونز اپل قرار گرفت. تا ماه آینده این نسخه برای اندروید هم آماده خواهد شد.

لینک آی‌تیونز


Alien Blue

sada

این برنامه توسط شرکت REDDIT طراحی شده و شامل بخش‌های مختلف خبری و اجتماعی و مختص سیستم عامل iOS است. این نرم‌افزار نیز به صورت رایگان بر روی آی‌تیونز قرار دارد.

لینک آی‌تیونز


 

JustAddAudio

121

نرم‌افزار پیشرفته برای قرار دادن قطعات موسیقی بر روی کلیپ‌ها و اسلایدشو‌های شماست. این نرم افزار توسط Footage Firm ساخته شده و به صورت رایگان بر روی آی‌تیونز قرار دارد.

لینک آی‌تیونز


RollerCoaster Tycoon 4

screen480x480-(1)

بازی زیبا و اعتیادآور رولرکاستر این بار با قابلیت‌های اجتماعی کامل‌تر و مراحل بیشتر مخصوص سیستم عامل‌های همراه و دسکتاپ توسط شرکت معروف آتاری ارائه شده است.

لینک آی‌تیونز
لینک گوگل‌پلی
لینک آمازون


RoverCraft Racing

screen480x480

فرصت نکردید فضانورد شوید؟ ایرادی ندارد، توسط این بازی به یک سیاره دیگر بروید، خودروی خود را بسازید و در هر مرحله آن را ارتقا داده و مسابقه دهید! Rovercraft از جمله بازی های خوش ساخت این هفته است که توسط استودیو Mobirate طراحی و به فروشگاه اپل عرضه شد.

لینک آی‌تیونز

2 در مورد “5 بازی و برنامه جدید که بیشترین تعداد دانلود را داشته‌اند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH