سامسونگ گوشی Galaxy Core Max را معرفی کرد

شرکت سامسونگ از گوشی جدید خود با نام Galaxy Core Max در چین پرده برداشت. این مدل با که با نام SM-G5108Q شناخته می‌شود، یک گوشی میان‌رده دو سیم کارته و هوشمند است که به همراه رابط تاچ ویز و سیستم عامل اندروید نسخه Kit Kat 4.4 عرضه شده است.

gsmarena_001

سامسونگ Galaxy Core Max از یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. صفحه نمایش این گوشی یک نمایشگر 4.8 اینچی Super AMOLED بوده که دارای رزولوشن 960×540 پیکسل است.

gsmarena_002

دوربین اصلی گوشی مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی است. باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی را برعهده دارد. این گوشی دارای ابعاد 136.3×69.6×8 میلی‌متر بوده و وزن آن 132 گرم است. در حال حاضر قیمتی برای گلکسی Core Max اعلام نشده است.

8 در مورد “سامسونگ گوشی Galaxy Core Max را معرفی کرد”

  1. طراحی جلوش عالیه، شبیه نوت2، ولی پشتش تو ذوق میزنه ( شبیه اسباب بازی شده) سخت افزارش هم واسه ی میان رده خوبه، فک کنم اگه اومد دور و بر 600 باشه.!!!

  2. این سامسونگ روزی 2 تا گوشی میده بیرو فرت فرت فرت چه خبره بجا این همه گکشی به فکر کیفیت بود الان کسی سراغ ایفون نمیرفن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH