اطلاعات جدیدی از یک گوشی هشت هسته‌ای با ال‌جی Liger درز کرده است

lgf490

UPleaks@ درست می‌گفت! پس از گذشت یک سال و نیم از پرچمدار بودن ال‌جی جی 3، ظاهرا دیگر نوبت آن است که ال‌جی برای عرضه یک اسمارتفون دیگر آماده شود. اسمارتفون بعدی این کمپانی احتمالا 5.9 اینچی و با نام ستعار Liger و البته کد LG F490L ساخته خواهد شد. به تازگی یک عکس از این دستگاه از کره جنوبی و خانه‌اش درز کرده است.

لیگر دقیقا شبیه به جی 3 خواهد بود، اما دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی و فول اچ‌دی است. از همه مهمتر اینکه، این دستگاه اولین اسمارتفون ال‌جی خواهد بود که با پردازنده هشت هسته‌ای ساخت خود این شرکت با نام NUCLUN عرضه می‌شود. این پردازنده دارای چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی است. ماه آگوست بود که ال‌جی نام تجاری NUCLUN رابه ثبت رساند و این یعنی CPU دستگاه آتی، از کارهای بسیار جدید این کمپانی است.

مشخص نیست که این چیپ از معماری 32 یا 64 بیتی استفاده می‌کند، اما قرار است در لیگر همراهش یک رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و جلویی 2.1 مگاپیکسلی و یک باتری 3000 میلی آمپری ارایه شود. در ضمن لیگر در ابعاد 9.45×81.8×157.8 میلی‌متر ساخته خواهد شد.

طبق اطلاعات Blogmobile، لیگر در کره جنوبی و تحت قرار داد یکی از اپراتورهای این کشور عرضه خواهد شد.

1 در مورد “اطلاعات جدیدی از یک گوشی هشت هسته‌ای با ال‌جی Liger درز کرده است”

  1. حرکت خوبیه جای تبریک داره اما فقط با ارایه چند نوآوری و اضافه کردن برنامه های جانبی روی گوشی هایش، هنوز از مشکلات بزرگی رنج می بره، مدیران ال جی باید به خواست مشتریانش بهای بیشتری بدهد همچنین بعد از معرفی محصولات جدید باید سریع جهت ارسال به بازارهای جهانی اقدام بعمل بیاورد علاوه بر موارد فوق می بایست به امر خدمات پس از فروش نگاه ویژه ای داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH