مدیر عامل هواوی: تحریم‌ها باعث پیشرفت ما در فروش شده است

شرکت چینی هواوی، تولید کننده اسمارت‌فون‌های اندرویدی و سطح اول دنیا در طول چند سال اخیر رشد فوق‌العاده‌ای داشته و هر چند وقت یک‌بار اخباری از پیشرفت‌های مالی آن به گوش می‌رسد. گزارش مالی شرکت هواوی در 3 ماهه قبل منتشر شد که با افزایش 23 درصدی فروش نسبت به سال قبل حدود 16800000 دستگاه فروخته است. 23 درصد این دستگاه‌ها شامل گوشی‌های رده بالای High End بوده است.

gsmarena_001

 

همچنین فروش این شرکت در کشور‌های در حال توسعه (مانند کشورهای خاورمیانه و آفریقایی) با 322 درصد افزایش نسبت به سال قبل همراه بوده است. مدیر عامل این شرکت می‌گوید علت نفوذ بالای هواوی در کشورهای در حالا توسعه وجود برخی محدودیت‌های سیاسی و تحریم‌های بین المللی برای آن‌هاست که هواوی و چین از این محدودیت‌ها استفاده کرده و نفوذ خود را در این کشورها افزایش داده است. گوشی جدید هواوی با نام Ascend Mate 7 با قیمت 499 دلار تاکنون به تنهایی 1 میلیون فروش داشته است.
چیزی که مشخص است، شرکت‌های چینی توانایی خوبی در پایین نگه داشتن قیمت محصولات خود و به طبع افزایش فروش آن دارند. نظر شما چیست؟ آیا شرکت هواوی بر خلاف شرکت‌های دیگر چینی توانسته ضمن کاهش قیمت، کیفیت محصولاتش را در سطح مطلوب نگه دارد یا خیر؟

7 در مورد “مدیر عامل هواوی: تحریم‌ها باعث پیشرفت ما در فروش شده است”

  1. به نظر من که گوشی های هوآوی به نسبت قیمتشان امکانات خوبی دارن من خودم فروشنده ام خودم از هوآوی استفاده میکنم به دوستانم هم پیشنهاد کردم اونا هم راضی اند البته ما همه از نسخه های با گارانتی پارس ماکروتل استفاده کردیم و بجز در سرعت بوت اونم در بعضی مدلها مشکل دیگه ای ندیدم
    احتمالا کسانی که مشکل دارن احتمالا از نسخه بدون گارانتی استفاده می کنن

  2. من خودم شخصا از گوشی های هواووی خوشم نمیاد به دوستانمم توصیه نمیکنم بگیرم چون با پولی ک میخوان بدن هواووی بگیرم میتونن گوشی اکسپریا بگیرن ک از نظر کیفیت و قیمت عالی هستند.
    یک مشکلی ک گوشی های هواووی دارن تو تمام مثلهاش من این مشکل دیدم چند وقت بعد خریدنش سرعتش کم میشه و ارور پر شدن حافظه داخلی میده و خیلی خیلی هنگ میکنه

  3. سری های جدید حتا پرچم دارها هم خیلی مشکلات نرم افزاری دارن. روزی نیست که برای تعمیر نیارن. اکثرن مشکل هارد دارن که باید برد تعویض بشه . دوربین هاشون هم اصلن کیفیت نداره. تاچ و ال سی دی هم به پای سامسونگها نمی رسه. در ضمن مهمتر اینکه از لحاظ اسمی مشخصات بالایی دارن ولی در عمل هیچی :))

  4. در مقایسه با دیگر برند ها ، گوشی های کم کیفیتی هستند و یه سر و گردن از بقیه پایین ترن. در ضمن اسمشون هم خیلی بد در رفته !!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH