مایکروسافت به طور رسمی نام نوکیا را برای همیشه پاک کرد!

microsoftlumia2.0

مایکروسافت امروز به طور رسمی نام Microsoft Lumia را به جای Nokia برای محصولات ویندوزفونی خود اعلام کرد. غول نرم‌افزاری دنیا به زودی از گوشی جدیدش با برند لومیا پرده‌برداری خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده نام نوکیا از روی سرور تمام سایت‌های موبایل برداشته و با مایکروسافت لومیا جایگزین شود.
درحالی برند نوکیا توسط لومیا کنار گذاشته می‌شود که هنوز 10 سال تا پایان تعهد مایکروسافت به نوکیا مبنی بر استفاده از برند نوکیا بر روی تمام محصولات هوشمند خود باقی مانده است. Tula Rytila معاون ارشد بازاریابی تلفن همراه مایکروسافت در این‌باره می گوید: ما تنها این توافق را برای چند دستگاه نوکیا داده‌ایم و شامل دستگاه‌های دیگر تولیدی نمی‌شود.
فروش سه ماهه قبل مایکروسافت تعداد 9.3 میلیون دستگاه لومیا را نشان می‌دهد که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل با رشد 0.5 میلیونی مواجه بوده است. این در حالی است که مایکروسافت با تغییر نام برند نوکیا با چالش بیشتری برای رقابت با اندروید و iOS روبرو خواهد بود.

2 در مورد “مایکروسافت به طور رسمی نام نوکیا را برای همیشه پاک کرد!”

  1. عزیزم نوکیا داره برمیگرده به خاطر همین مایکروسافت اسم نوکیا رو از محصولاتش داره برمیداره مایکروسافت درمقابل نوکیا عددی نیست

  2. فرهادگورکن

    حیف نوکیا که پشتیبانی نکردن نابود شدحیف منکه خیلی عاشق نوکیا بودم وهمیشه خواهم بود نه پیچیده بود خیلی واضح راحت طرح های مختلف وخیلی نکات دیگه نوکیا یه چیز دیگه بود

    نوکیا دوستت دارم عاشقتم

    خاطرات خوبی با تو داشتم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH