مایکروسافت معتقد است لومیا 635 انتخاب بهتری نسبت به آی‌فون 6 است! اما چرا؟

apple microsoft

با اینکه لومیا 635 در حال حاضر یکی از ارزان قیمت‌ترین تلفن‌های 4.5 اینچی بازار است و مشخصات آن به هیچ وجه در حد و اندازه‌های گوشی‌های پرچم‌دار نیست؛ اما این موضوع باعث نمی‌شود تا مایکروسافت از مسخره کردن آی‌فون دست بردارد. شاید عجیب باشد اما مایکروسافت فکر می‌کند لومیا 635 از آی‌فون 6 بهتر است!

حساب توئیتر آمریکایی نوکیا به تازگی تصویری را منتشر کرده است که تلفن نوکیا لومیا 635 را در کنار “تلفن رقیب” که 700 دلار هم قیمت دارد، نشان می‌دهد. با اینکه مایکروسافت به صورت مستقیم به نام این رقیب اشاره نکرده اما با یک نگاه به دکمه Home گوشی و قیمت آن به سادگی می‌توان حدس زد که منظور همان آی‌فون 6 است.

آنچه از این تصویر می‌توان برداشت کرد این است که نه تنها خود لومیا با قیمتی کم‌تر از 100 دلار قابل خرید است که حتی می‌توان با قیمتی بسیار کم‌تر از “تلفن رقیب!” مجموعه عظیمی از لوازم جانبی با کیفیت را نیز خریداری کرد مثل برچسب‌های هوشمند لومیا، بلندگوهای بدون سیم و قابل حمل لومیا، منبع شارژ همراه لومیا، یک قاب محافظ با کیفیت و بسیاری امکانات دیگر که مجموعا قیمتی تنها برابر با 270 دلار خواهند داشت. علاوه بر این‌ها شما برنامه‌های Xbox games و مجموعه مایکروسافت آفیس را نیز دریافت خواهید کرد.

این تصویر که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید، همره با این سؤال ارسال شده است که:” آیا می‌توانید به ما بگویید کدام یک انتخاب بهتری است؟ “این موضوع کاملا مشخص است برای خریدارانی که نمی‌خواهند پول زیادی بابت یک تلفن هوشمند خرج کنند، لومیا 635 انتخابی بهتر است اما این مقایسه به تنهایی کافی نیست تا ثابت کند لومیا 635 تلفنی بهتر از پرچم‌دار اپل است. بنابراین دور از انتظار است که فکر کنیم کسی که می‌خواهد هزینه زیادی برای خرید یک تلفن داشته باشد به جای آی‌فون یا تلفن‌های پرچم‌دار دیگر لومیا 635 را انتخاب کند.

Microsoft-Nokia-Lumia-635-vs-iPhone

4 در مورد “مایکروسافت معتقد است لومیا 635 انتخاب بهتری نسبت به آی‌فون 6 است! اما چرا؟”

  1. سپهر (وینفونی)

    راست گفته مایکروسافت خب!!
    با این که مایکروپلی هستم (مایکروسافت + اپل)
    اما خب راست میگه!! یکمی هم چرت میگه!!
    ادم میتونه به جای یدونه c200، ۱۰ تا پراید بخره!!
    یا یدونه پراید بخره، در حد s63 2015 تیونش کنه ‎:D
    البته ۶۳۰ خم نمیشه!

  2. پس فردا GLX هم یاد میگیره یه عکس از GLX Snowy میزاره با کلی قاب و گارد و بامپر و هدفن کنارش میزنه با اینهمه اشانتیون فقط $60 اونوقت Lubia 635 هست $200… حالا خر بیارو لوبیا بار کن:D

  3. برای کسی که با اندروید و ios کار کرده ویندوز کمی سخته !
    کلا کار با ویندوز کمی گنگ تر هست!
    نه برای خودم ! من دنبال راحتی هستم در حالی که ویندوز باید 3 تا پله برم یه کارم رو برسه تو اندروید یه پله میرم و انجام میدم !
    حتی برای مادرم لومیا 630 و پدرم اندروید داره !! درسه ویندوز هنگ نمیکنه ولی مادرم میگه برای بابا راحتتره انگار !!
    بدم بیراه نمیگه ، بعضی چیزها رو ویندوز خواسته خاص کنه ولی سختش کرده.

  4. در اینکه قیمت آیفون غیر منصفانست شکی نیست ولی از اونجایی که تا حالا با ویندوز فون کار نکردم نمیتونم نظری در این مورد بدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH