سامسونگ به طور رسمی از دو گوشی گلکسی A با بدنه فلزی رونمایی کرد!

سامسونگ امروز بعد از شایعات فراوان دو محصول از سری جدید A را با نام‌های گلکسی A3 و گلکسی A5 معرفی کرد. هر دوی این دستگاه‌ها برای جوانانی طراحی شده‌اند که دوست دارند یک اسمارت فون خوش رنگ و خوش ساخت داشته باشند، اگرچه که میان رده یا پایین رده باشد. هر دوی این محصولات دارای بدنه تمام فلزی (آلومینیوم) هستند که علاوه بر رنگ‌های معمولی در دو رنگ صورتی و آبی نیز عرضه خواهند شد.

Galaxy-a5

سامسونگ گلکسی A5 از یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2GHz به همراه 2 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و حافظه داخلی آن نیز 16 گیگابایت است، همچنین کاربر قادر است تا حافظه دستگاه را با کمک کارت حافظه جانبی افزایش دهد.

galaxy-a5--1

صفحه نمایش این محصول 5 اینچی HD سوپر آمولد است که رزولوشن 720p را ارایه می‌دهد. تمام امکانات ارتباطی فعلی (نظیر LTE و…) بر روی این گوشی وجود دارند. سیستم عامل این دستگاه نسخه 4.4 اندروید است که رابط کاربری سامسونگ با نام TouchWiz بر روی آن جلوه نمایی می‌کند. دوربین پشتی هم 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسل است.

ابعاد گلکسی A5 بر اساس میلی متر 69.7×6.7×139.3 است که در کل وزنی 123 گرمی دارد. همچنین سامسونگ یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی بر روی بدنه تمام آلومینیومی این دستگاه جای داده است.

Galaxy-a3

گلکسی A3 دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای بافرکانس 1.2GHz است که از یک گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. حافظه داخلی دستگاه نیز 8 گیگابایتی است که امکان افزایش آن توسط شیار microSD وجود دارد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع  Qhd و سوپر آمولد است که در کنار دوربین پشتی 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی یک دستگاه پایین رده را تشکیل می‌دهند. گلکسی A3 نیز همانند برادر بزرگ‌تر خود از تمام امکانات ارتباطی (نظیر LTE و…) بهره‌مند است.

Galaxy-a3-1

این محصول نیز از نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید با رابط کاربری TouchWiz استفاده می‌کند. گلکسی A3 دارای ابعاد 65.5×6.9×130.1 میلی متری‌ست که وزنی در حدود 110.3 گرم دارد. سامسونگ بر روی این گوشی یک باتری 1900 میلی آمپر ساعتی قرار داده است.

فروش گلکسی A5 و گلکسی A3 از ماه نوامبر در برخی کشور‌ها نظیر چین آغاز خواهد شد و قیمت آن‌ها هنوز مشخص نشده است.

 

1 در مورد “سامسونگ به طور رسمی از دو گوشی گلکسی A با بدنه فلزی رونمایی کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH