مچ بند هوشمند مایکروسافت عرضه شد

microsoft band 1

چندی پیش مایکروسافت از گجت پوشیدنی خود به نام Microsoft band رونمایی کرد. در واقع این گجت یک مچ‌بند هوشمند است. این مچ‌بند بیشتر مناسب کسانی است که ورزش و سلامتی حکم مهمی در زندگی آن‌ها دارد.

مایکروسافت در این مچ‌بند، اپلیکیشن Microsoft Health را قرار داده است. این اپلیکیشن همانند HealthKit اپل و Google Fit عمل می‌کند ولی به صورت باز طراحی شده تا بتواند با دستگاه‌های دیگر سازگاری کاملی داشته باشد. اپلیکیشن Microsoft Health از موتوری هوشمند استفاده می‌کند و می‌تواند راهکارهایی را که در سلامتی موثر هستند، به کاربران ارایه دهد.

این مچ‌بند قادر است تماس‌ها، پیامک‌ها و پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی در آن عضو هستید، به شما اعلام کند.

همچنین می‌تواند به اسمارت‌فون کمپانی‌های دیگر که از سیستم عامل‌های مختلف استفاده می‌کنند (مانند اندروید و ios) متصل شود و اگر به نرم افزاری برای Microsoft Health نیاز داشتید، می توانید از استور های آن‌ها دانلود کنید.

microsoft band 2

این گجت پوشیدنی ازحسگرهای مختلفی از قبیل ضربان قلب، شمارش قدم‌ها، میزان کالری سوخته شده، میزان نور محیط و سنسور دمای پوست بهره می‌برد.
از مشخصات دیگر آن می‌توان به بلوتوث نسخه 4، GPS و صفحه نمایش 1.3 اینچی با روزولوشن ۳۱۰×۱۰۲ پیکسل اشاره کرد. باتری این محصول یک نمونه 100 میلی آمپری است که می تواند تا 48 ساعت شارژدهی نماید.

این دست‌بند فعلا در کشور آمریکا و به قیمت 199 دلار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH