همراه اول 10 روز است که تنهاست؛ قطعی سیستم‌ها ادامه دارد!

hamrahe-aval

طبق گزارش‌های رسیده از مراکز امور مشترکین همراه اول در سطح شهر، سیستم‌های ارتباطی از پنجشنبه دو هفته پیش تا کنون قطع بوده و آن‌ها قادر به انجام هیچ یک از امور مشترکین نیستند! بدین منظور و برای اطمینان از چنین امری، وارد یکی از امور مشترکین همراه اول، واقع در خیابان فاطمی شدیم و مسئول مربوطه ضمن تایید مطلب فوق گفت: حتی سیستم مرکزی همراه اول در ونک نیز قطع است! سوال فوق را از مرکز دیگری نیز جویا شدیم. اپراتور مربوطه ضمن صحه گذاشتن بر این قطعی گفت: قادر به انجام هیچ کاری همچون فعال سازی سیم‌کارت، انتقال سند، صدور قبض و… نیستیم! این مشکل در حدود ۱۰ روزی است که پابرجاست!

پس از آن با سامانه 9990 همراه اول، جهت دلیل این قطعی تماس گرفتیم که پس از دقایق طولانی انتظار برای وصل شدن با یکی از کارشناسان، موفق نشده و تنها به شنیدن صدای اپراتور جهت گذاشتن پیغام صوتی اکتفا کردیم!

در گام بعدی، به مرکز تماس شرکت ارتباطات سیار ایران زنگ زدیم که سرانجام موفق به صحبت شدیم! اپراتور مربوطه ضمن تایید قطعی، دلیل آن را به روز رسانی بیان کرد! وی درباره زمان متصل شدن نیز ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: نمی‌دانم!

حال سوالی که در این بین مطرح است، زمان بسیار طولانی در این قطعی سیستم مشترکین است. 10 روز زمان کمی نیست که بتوان به سادگی از کنارش گذشت! شاید در طی این مدت، بسیاری از افراد کار فوری داشته باشند و قطع بودن سیستم بزرگ‌ترین اپراتور کشور در طی چنین مدت زمانی، توجیه منطقی ندارد! ضمن اینکه هیچ زمان دقیقی برای اتصال مجدد مطرح نشده و بسیاری در این بین بلاتکلیف خواهند ماند که برای یک به روز رسانی، چرا تا این حد بایستی معطل شوند!

19 در مورد “همراه اول 10 روز است که تنهاست؛ قطعی سیستم‌ها ادامه دارد!”

  1. لطفا پیگیری کنید خط من بدهی داشت قطع شده هرروز به پست بانک مراجعه میکنم برای پرداخت وبدهی خط همراه اول ثابت چرا کسی پاسخگو نیست واقعا که افغانستان هم از ما بهتر است حداقل به حقوق مشترکین احترام بگذارید

  2. امروز 8/2/96
    همراه اول قبضمو پرداخت نکردم قطع کرده خط رو. بارها تماس گرفتم و بازم میگن به روزرسانی سیستمه.
    هیچ کس هم جوابگو نیست در مملکت امام زمان. نزدیک به ی هفته اس که دائما مراجعه میکنم اما …

  3. همراه اول درد ناک ترین درد اول
    این اینترنتش. اگه بگم آشغال، به اشغال فحش دادم
    آنتن دهی هم که عالی ولی نیرومند همچون خالی
    هزینش ارزان تا حد رایگان (+-یک چند میلیون تومان که مهم نیست چشم پوشی می کنیم)

  4. باسلام_قبلا آنتن دهی همراه اول نسبت به ایرانسل بهتر بودولی الان دیگه همراه اول منطقه ی ما اصلا خط نمیده وهیج برتری نسبت به ایرانسل نداره اینترنتشمکه اصلا به درد نمیخوره هزینه ی مکالمه هم که خیلی گران شده………….منم ایرانسلو ترجیح میدم

  5. من بعد از سال ها تجربه ایرانسل، به خاطر پوشش بهتر نسل سوم تو شهرمون توسط همراه اول یه سیم کارت همراه اول خریدم که باز پشیمون شدم و همون ایرانسل رو استفاده خواهم کرد… لااقی به روز رسانیش 10 روز طول نمیکشه!

  6. برای من بیش از دویست هزار تومان قبض امده که تاحال بی سابقه بوده بلافاصله تلفن من را قطع کردن چند بار مراجعه کردم جواب گو نیستن

  7. متاسفانه این شرکت هنوز با سیستم و بروکراسی پوسیده دولتی حرکت می کند و اصلابه کیفیت خدماتش افزوده نشده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH