برترین نرم‌افزارهای مدیریت زمان برای اندروید

مدیریت زمان برای ما به‌عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات مطرح است و انسان مدرن امروزی با گم شدن در ابزارهای دیجیتالی و دنیای مجازی و دنیای واقعی شلوغ اطراف خود به‌سرعت می‌توان کنترل زمان را ازدست‌داده و وقتی به خودش بیاید که دیگر زمانی برای انجام کار در آن روز باقی نمانده باشد. در این میان ابزارهایی که ما را از زمان غافل می‌کنند، می‌توانند به ما کمک نموده تا کنترل این زمان را در اختیار بگیریم که نمونه بارز این‌گونه از ابزارها، تلفن‌های همراه هوشمند هستند که به همراه‌های همیشگی ما تبدیل شده‌اند و در این میان سیستم‌عامل اندروید به‌عنوان محبوب‌ترین سیستم‌عامل همراه می‌تواند به بسیاری از ما کمک کند تا بتوانیم به زمان خود سامان بدهیم.

در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از برترین نرم‌افزارهای مدیریت زمان برای اندروید را به شما معرفی کنیم که می‌توانند برای هر کاربری بسیار مفید باشند. البته توجه داشته باشید که مقصود از مدیریت زمان، یک ساعت و آلارم ساده نیست و حتی سیستم‌های تقویم و Calendar نیز مدنظر ما قرار ندارد بلکه می‌خواهیم به نرم‌افزارهایی اشاره‌کنیم که مدیریت پروژه‌های روزانه ما را بر عهده می‌گیرند و به ما اجازه می‌دهند تا به‌خوبی از شرایط موجود، بهترین بازده زمانی را به دست بیاوریم.

Jiffy

2-1

شاید گم کردن مسیر زمانی با این نرم‌افزار را بتوان یکی از دشوارترین کارهای ممکن دانست زیرا این برنامه به شما امکان کنترل و مدیرت زمان پروژه‌های خود را داده و در طول روز به‌صورت منظم بررسی می‌کند که عملکرد شما به چه ترتیب بوده است و در پایان هر روز نیز می‌توانید گزارش عملکرد خود را در قالب یک گزارش ویژه مشاهده کنید که حتی مدل نمایش تصویری آن در قالب یک pie chart برای شما به نمایش درمی‌آید تا بتوانید زمان اختصاص داده ‌شده به پروژه‌های مختلف را بررسی و زمان خود را بهتر مدیریت کنید.

این نرم‌افزار به‌صورت رایگان بوده و در بازار نرم‌افزاری گوگل پلی استور می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و البته حجم آن نیز می‌تواند برای شما بسیار مهم باشد زیرا این نرم‌افزار تنها اندکی بیشتر از 2 مگابایت از فضای گوشی شما را برای نصب شدن اشغال خواهد کرد.

Gleeo Time Tracker – Timesheet

2-3

این نرم‌افزار در نوع خود ساده‌ترین رابط کاربری را با بهترین امکانات به شما عرضه می‌کند و با کمک آن می‌توان پروژه‌ها را در قالب ساختارهای درختی ذخیره کرد و به‌خوبی به سراغ رسیدگی به تک‌تک وظایف محول شده برای این پروژه رفت. ازجمله موارد مورد توجه برای این برنامه این است که نصب آن به کمتر از یک مگابایت فضا بر روی گوشی شما نیاز خواهد داشت و به‌صورت رایگان می‌توانید آن را از بازار نرم‌افزاری گوگل پلی استور دانلود کنید.

یکی از بهترین خدمات این برنامه امکان نگه ‌داشتن زمان برای پروژه‌های مختلف است که بر اساس موقعیت مکانی حضور شما انجام خواهد شد و می‌توانید با کمک این امکان به‌صورت خودکار زمان اختصاص داده شده به هر پروژه را با حضور در آن مکان ارزیابی کنید.

Timesheet – work time tracker

3-2

این نرم‌افزار سه و نیم مگابایتی رایگان می‌تواند به‌خوبی مدیریت فعالیت‌های روزانه را برای شما آسان‌تر کند ولی عملکرد آن با سایر برنامه‌های این دسته کاملا متفاوت است زیرا استفاده از آن برای کارمندان شرکت‌ها بهینه‌سازی شده و می‌توان با کمک این نرم‌افزار به محاسبه ساعت‌های کارکرد در شرکت و میزان درآمد حاصله از این ساعات دست یافت.

همچنین می‌توانید با ارایه قیمت بنزین و با کمک سیستم نقشه گوگل نیز محاسبه مخارج رفت‌ و آمد روزانه خود را به این نرم‌افزار بسپارید. این برنامه در بازار نرم‌افزاری گوگل پلی استور قابل ‌دستیابی است.

Time Meter Time Tracker

 3-4

این نرم‌افزار باز هم یک نسخه مناسب از برنامه‌های رایگان و کم‌حجم موجود بر روی بازار نرم‌افزاری گوگل پلی استور است که می‌توان با کمک آن زمان را برنامه‌ریزی کرد، این نرم‌افزار اندکی بیش از دو مگابایت حجم دارد.

از حمله مزایای ویژه این نرم‌افزار می‌توان به امکان همخوانی آن با تقویم گوگل اشاره کرد که در نوع خود به‌خوبی می‌تواند به مزایای این تقویم بیفزاید و علاوه بر این نیز یک سری ویجت زیبا و کارآمد به‌واسطه این نرم‌افزار بر روی صفحه تلفن همراه شما به وجود خواهند آمد که می‌توانید با کمک آن‌ها به‌سرعت عملکرد خود را برنامه‌ریزی کنید.

aTimeLogger

2-5

این نرم‌افزار به‌عنوان سنگین‌ترین برنامه این لیست شناخته می‌شود ولی بازهم حجم آن کمتر از 4 مگابایت است و می‌توان آن را بر روی دستگاه‌های رده پایین و ضعیف اندرویدی نیز به‌راحتی نصب کرد. aTimeLogger به‌راحتی و به‌صورت رایگان در بازار نرم‌افزاری پلی استور قابل دانلود است.

این نرم‌افزار بر پایه استفاده زیاد از گراف‌ها پایه‌ریزی شده است و به کمک آن می‌توان به‌راحتی به سراغ مدیریت برنامه‌ها و مشاهده گزارش کاری در قالب ارایه‌های گرافیکی رفت. این برنامه برای کسانی که عاشق ارائه‌های تصویری و گرافیکی مانند چارت‌ها، گراف‌ها و نمودارها هستند، مفید است و به کمک آن می‌توان به‌راحتی مدیریت زمان را بر عهده گرفت.

در پایان باید اشاره کرد که تمامی این نرم‌افزارها به‌عنوان ابزارهای جانبی قابل ‌استفاده هستند و به‌خودی‌ خود برای زندگی شما معجزه نمی‌کنند و نمی‌توان انتظار داشت که تنها با نصب این برنامه‌ها بتوان زندگی را به روال بسیار خوبی کشاند، بلکه این نرم‌افزارها به‌عنوان ابزارهای کمکی در دست شما خواهند توانست به‌خوبی به همراهی مطمئن برای مدیریت زمان تبدیل شوند و ضمانت توفیق در کار کردن با این برنامه‌ها تنها خود شما هستید.

1 در مورد “برترین نرم‌افزارهای مدیریت زمان برای اندروید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH