گوشی قدرتمند و دو سیم کارت BLU

بار دیگر یکی از شرکت‌های تقریبا نا آشنا در زمینه صنعت موبایل توانسته است یک گوشی هوشمند اندرویدی با امکانات قابل توجهی را تولید کند. شرکت BLU به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را با نام VIVO معرفی کرده است. این گوشی هوشمند از سیستم عامل اندروید بستنی حصیری بهره می‌گیرد و در کنار آن دارای قابلیت استفاده از دو سیم کارت نیز می‌باشد. قیمت مناسب نیز یکی دیگر از ویژگی های این گوشی است.

از مشخصات این مدل می‌توان به پردازشگر دو هسته‌ای Cortex-A9، چیپست MediaTek MT6577 و پردازنده گرافیکی PowerVR SGX531 اشاره نمود. در کنار این امکانات 1 گیگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که از طریق حافظه جانبی micro SD نیز قابل افزایش می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل ملاحظه این گوشی صفحه نمایش Super AMOLED Plus با اندازه 4.3 اینچ با وضوح تصویر WVGA است. دیگر مشخصات اصلی گوشی دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری 720p در کنار باتری 1600mAh و سیستم عامل اندروید بستنی حصیری می‌باشد. قیمت آن نیز 249.99 دلار است و ابتدا در کشور آمریکا و سپس آمریکای جنوبی و آسیا عرضه خواهد شد.

2 در مورد “گوشی قدرتمند و دو سیم کارت BLU”

  1. من گوشی bluخریدم همه جای کارتنش نوشته ۴G توی تنظیماتشم هست ولی به دروغ نوشتن فرستادم نمایندگی اونام میگن نیست نمیدونیم چرا روش نوشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH